Ik zou binnenkort graag willen beginnen fitnessen. Hier heb ik verscheidene redenen voor; ik ben van de zomer 5kg bijgekomen die ik maar niet kwijt geraak, ik zou graag strakker/sterker willen zijn, en aangezien ik op kamers studeer en niet meer dagelijks kan gaan paardrijden mis ik het sporten wel, ik voel mezelf gewoon lui worden

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Basic Fit omdat deze het dichtste bij mijn woonplaats ligt, en ik ook al wat positieve dingen erover heb gehoord.
MAAR.. Aangezien het hier om een groot fitnessbedrijf gaat laat ik me niet zo snel bedotten. Ik ben al eerder door Easy Fit opgelicht geweest waarbij ze me een contract van een halfjaar hadden aangesmeerd met allerlei bijkomende kosten die pas vermeld werden na het tekenen ervan. Soit, ik ben nu dus op mijn hoede.
Blijkbaar zou Basic Fit maar €15 per maand kosten, echter heb ik te horen gekregen van iemand die in hetzelfde gebouw als mij woont dat dit enkel geldt wanneer je voor een heel jaar vooruit betaald, anders is het gewoon €20 per maand en daarbij moet je per drie maanden vooruit betalen (dit is wat ik gehoord heb). Ook zou je via domiciliëring moeten betalen, waar ik absoluut geen voorstander van ben, maar ik kan hier niets over terugvinden op de website van Basic Fit zelf. Er geldt nu ook een actie dat je heel de maand november gratis mag fitnessen als je je voor een bepaalde datum inschrijft, maar daarbij zou je ook al een maand extra op vooruit moeten betalen. Dit zijn slecht dingen die ik al van anderen gehoord heb, aarzel niet om dit te ontkrachten indien het niet juist is.
Ik kan ook nergens terugvinden als ze nu met een contract of abonnement werken.. De site geeft me niet erg veel informatie.
Dus ik ben op zoek naar eigen ervaringen van mensen, zowel positieve als negatieve! Dingen waar ik op moet letten of voorzichtig mee moet zijn, zijn allemaal welkom!
Alvast bedankt
.
En het is niet normaal druk, waardoor je soms op je krachtapparaat wel 10 min. mag wachten en awkward om je heen kijkt. Ja, dat is wel het woord wat ik voor Basic Fit zoek; 'awkward'..
Sfeer is hier in ieder geval goed, en begeleiding is te regelen ook. Maak ik zelf echter geen gebruik van, ik ben vooral cardio bezig.
tja, dan moest diegene dat maar oplossen en de balie draaien en de rest in de gaten houden..... Van de zotte!! Meestal is er nog wel een personal trainer aanwezig, maar dat was op dat moment niet het geval!