Gisteren ben ik heel knullig gevallen tijdens mijn opleiding, met die val heb ik bijna alle pezen en spieren in mijn enkel gescheurd.
Gelukkig werd ik snel naar het ziekenhuis gebracht, meteen druk verband op en op naar huis met pijnstillers.
Van mijn opleiding heb ik nu krukken gekregen, vandaag was ik er mee aan het oefenen.
Ik merkte al snel dat ik veel moeite heb met lange afstanden, ik kom gewoon nauwelijks/niet vooruit.
Zelf ben ik ook nog hypermobiel (je bent te lenig), mijn rechter been vangt nu alle gewicht op en mijn been trilt al als de de straat uitloop van vermoeidheid.
Is het misschien een overweging dat ik de rolstoel pak ?
Ik niet ''zielig'' overkomen, krukken op lange afstanden is voor mij niet praktisch.
Als er nog krukloop tips zijn, die zijn graag welkom. Ik zit hier nog 3 weken aan vast

Groetjes,
015
Ik vond persoonlijk een rolstoel wel fijn, maar het beperkt je in je eentje natuurlijk wel. Zie maar eens uit huis te komen bijvoorbeeld.
sorry hoor maar om deze opmerking word ik erg boos. Het maakt je niet lui, het ontlast je lichaam en voorkomt overbelasting. Jemig waar haal je deze opmerking vandaan. En bedankt namens alle rolstoelgebruikers.