Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
EvaLoveyouxx schreef:maar wat.. als het dan al te laat is.
je zal toch eens wat goeds doen voor de medemens Geryon schreef:Een klap zou ik er wel voor over hebben.. Maar tegenwoordig halen ze zo een mes tevoorschijn of al hun vriendjesZal hier ook wel wat anders zijn in nieuw-west (oftwel nieuw marokko
) dan op het platteland oid.
Dorine92 schreef:Haha denk niet dat je daar nog de tijd voor hebt. In een noodsituatie heb je misschien nog maar weinig controle over hoe je reageert, hoe logisch je gewoonlijk ook kunt nadenken. Ik spreek uit ervaring helaas
(en 2 dagen later een berichtje lezen in de plaatselijke krant dat er getuige gezocht worden
)Geryon schreef:Inderdaad zo denk ik nu ook. ''Vroeger'' kwam ik maar al te graag voor anderen en mezelf op. Ik vond het zo laf als anderen dat niet deden. Leerde ze graag een lesje (al was het soms juist andersom). Maar nu heb ik juist zoiets van, wegwezen! Niet alleen ikzelf, maar dat zeg ik tegen al mijn dierbaren. Beter 'laf' zijn en gelukkig verder leven dan gewond raken of zelfs overlijden.. Het is het gewoon niet waard![]()
Deodorant is wel een goeie, die ga ik onthouden. Tenminste legaal
DezeNaam schreef:Heb zelf ook wel eens een situatie gehad wanneer ik hulp nodig had, vriendin van me werd midden op de markt in elkaar geslagen door een ander meisje. Ik stond naast haar, heb haar nog aan de kant proberen te trekken maar ik had daar puur de kracht niet voor, vriendin maar roepen om hulp maar die was er helaas niet gekomen..
prugelpiet schreef:DezeNaam schreef:Heb zelf ook wel eens een situatie gehad wanneer ik hulp nodig had, vriendin van me werd midden op de markt in elkaar geslagen door een ander meisje. Ik stond naast haar, heb haar nog aan de kant proberen te trekken maar ik had daar puur de kracht niet voor, vriendin maar roepen om hulp maar die was er helaas niet gekomen..
Jeetje, jou vriendin door een meisje?![]()
Stom dat er geen hulp kwam, als mijn vriendin door iemand zomaar geslagen word, zal die gene het voelen, dan sla ik terug. Niet zozeer bewust, maar ik weet bijna wel zeker dat ik ingrijp. Daar kan ik echt niet tegen, mensen zomaar in elkaar slaan.