relatie verbroken na 4 jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suzanne533

relatie verbroken na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 06:35

Hgg
Laatst bijgewerkt door suzanne533 op 11-11-23 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:37

Heb niet direct een tip. Maar wil je wel veel sterkte wensen en een dikke knuffel :(:)

Selina

Re: relatie verbroken na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:38

Afleiding!
Zet een komedie op, pak een giga reep chocola en kijken maar

Wel rottig :(:)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:46

Ohjee! Dat is heel naar! Je mag je even rot voelen, geef jezelf een week ofzo, maar spreek af dat je daarna jezelf weer bij elkaar raapt.

Woonden jullie samen?

Sterkte en een dikke knuffel!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:46

Dingen die aan hem herinneren weg doen zodat je niet steeds aan hem herinnerd wordt daarnaast afleiding zoeken.
Wat bij mij ook hielp is gewoon je verdriet laten gaan ,heb gewoon eens een slechte dag waarin je niets doet dat mag.

Sterkte ermee :(:)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:48

Ik zou dingen nog niet echt weg doen, daar krijg je misschien later spijt van, maar ze opruimen kan inderdaad helpen.
En inderdaad, geef even toe aan dat verdriet. Het is er, het is hartstikke logisch en het laat zich toch niet wegdrukken (hoogstens even naar de achtergrond verplaatsen). Steun van je vriendinnen kan ook erg helpend zijn, kun je dat realiseren?

Dikke knuffel! :(:)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:50

Jeetje dat is heftig zeg!

Heb je het aan zien komen?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:52

Tjemig dat is niet niks, gewoon je tranen de loop laten, dat lucht op, het verdriet moet er toch uit, je kan het wel weg blijven stoppen maar dat helpt niet. Weet je wel waarom hij de relatie beëindigd heeft? Mocht je geen reden hebben gekregen zou ik daar wel om vragen, heb je recht op en kan je helpen snappen waarom.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:54

:(:) :(:) Even lekker alles eruit huilen en je ontzettend rot voelen mag.
misschien vind je het leuk om hier je verhaal te delen?
[LZP] Liefdesverdriet

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:56

Dat is altijd heel eeg verdrietig en de beste remedie is tijd. Voor nu kun je het beste afleiding zoeken, afspreken met vriendinnen, lekker paardrijden of andere sporten (endorfine!) ik keek in de eerste weken heel veel series om zo maaf niet eraan te denken. Veel sterkte

suzanne533

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 06:57

Bb
Laatst bijgewerkt door suzanne533 op 11-11-23 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:58

I know the feeling.. Ik heb mezelf twee dagen gegunt om er verdrietig om te zijn, daarna heb ik de houding aangenomen van: "Als hij denkt dat hij t beter krijgen kan, moet ie gaan, I don't care" :) En nu alweer vanaf mei vrijgezellig *\o/*

Heb overigens wel een tijdje gedaan over wegdoen van spul. Vakantiefoto's heb ik nl nog steeds, want dat is zonde om weg te doen. Ik heb 5 mooie jaren gehad met die vent en echt zoveel van de wereld gezien met hem dat het verdriet overstemd word door de mooie herinneringen.

Het is nu even balen en pijnlijk, maar uiteindelijk komt er weer een andere vent op je pad :) Alles komt goed :)

suzanne533

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 06:59

ik ben nog niet naar mijn paard geweest waar ik normaal 3x per dag kom, ik kan haar dit verdriet niet aandoen..
ik weet dat ik afleiding moet zoeken maar alles herinnert me aan hem..
hij wil ook geen contact meer

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:22

Hij is waarschijnlijk al verder in het afsluiten omdat zo te lezen hij er al een poosje mee bezig is geweest, dan is het voor jou nu nog niet te snappen. Respecteer zijn mening en daar kom je veel verder mee als dat je straks de naam krijgt de verdrietige stalkende ex te zijn. Gun jezelf even de tijd en daarna zal je toch weer verder moeten met je dagelijkse dingen. Heel l*llig gezegd dit is een onderdeel van het leven.

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:37

Juist naar je paard gaan! Na elke begrafenis ging ik naar m'n paard en dat heeft me er echt door heen gesleept. Totdat ze zelf overleed. Je zult zien hoe je paard met je mee voelt en je waarschijnlijk probeert op te vrolijken! Ook al denk je dat je haar dat niet aan kan doen, het is erger voor haar dat je niet komt en dat zei jou moet missen!

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:40

Lekker naar je paard gaan! Helpt echt. :)

Sterkte. :(:)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:40

Weetje wat het is TS? Als hij de ware is kom je hen vanzelf wel weer tegen.

Knuffel!!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:44

Ik ken het gevoel ook, ben één keer echt ziek van liefdesverdriet geweest. Neem nu even de tijd om verdrietig te zijn, maar geef jezelf na enkele dagen een flinke schop onder je kont en ga weer verder. Dat klinkt nu hard, omdat je nu nog zo verdrietig bent, maar blijf niet in die dip zitten. Hij wil geen contact meer, dus verwijder hem uit je mobiel en van FB, zodat je zelf (op zwakke momenten) ook geen contact op kunt nemen. En ga lekker naar je paard. Dieren kunnen ook veel troost geven.

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:11

Allereerst heel veel sterkte, het is heel zwaar om zo'n lange relatie te verbreken en al helemaal als je niet erbij kan waarom het gebeurd. Helaas heb ik zelf ook zeer recente ervaring op dat gebied. :(

Het meeste is al gezegd: zoek een beetje afleiding, praat met mensen over hoe je je voelt (dat lucht enorm op en de meeste mensen zijn echt super lief voor je op dat punt), geef het een plekje en doe alles lekker in je eigen tempo. Ik heb er ook veel aan om lekker dingen te gaan doen die mijn ex niet leuk vond en te genieten van het feit dat ik geen rekening meer met hem hoef te houden. Na een tijdje ga je zelf ook wel de voordelen zien, en belangrijker, dan zie je dat het inderdaad niet werkte. Het is even heel rot, maar het wordt beter.

Als je je verhaal kwijt wil, of ervaringen wil uitwisselen mag je me altijd een PM sturen. Heel veel sterkte!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:17

uithuilen bij vriendinnen en je paardje, daarna lekker actief gaan zijn, ga lekker weg met vriendinnen, plan die lange buitenrit met je paard! Sterkte! Ik weet wat het is, 2 lange relaties gehad, 1 van 5 jaar en een van 8 jaar en nu ook weer iemand tegen gekomen. De wereld vergaat niet al denk je van wel, je bent sterker dan je denkt!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:20

Poehee....

Iets om het verdriet minder te voelen is er niet. Helaas, dat hoort erbij.

Iets om je effe iets lekkerder te voelen echter wel. Ga lekker naar de kapper, ga winkelen met een vriendin en koop een nieuwe spijkerbroek(of what ever)
Focus je op zijn irritante eigenschappen en praat daar ook hardop over.

En denk er aan....als hij jou niet wil, verdient hij jou niet!
Tuurlijk was hij lief en leuk.....maar nu,...nu effe niet. Nu past hij bij het herfstige weer en is een????

Juist }>

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:55

suzanne533 schreef:
ik ben nog niet naar mijn paard geweest waar ik normaal 3x per dag kom, ik kan haar dit verdriet niet aandoen..
ik weet dat ik afleiding moet zoeken maar alles herinnert me aan hem..
hij wil ook geen contact meer

Het is een paard hoor. Ga er lekker naartoe, zij zal er geen last van hebben en jij dan waarschijnlijknook minder!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:58

Afbeelding

Ga er lekker uit.. probeer je gedachten op wat anders te verzetten. Dus lekker naar je paard, met vriendinnen shoppen.. Ben & Jerry's werken ook erg goed <3

:* :(:)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:01

de tijd verzacht veel wonden, al heb je er nu weinig aan niets gebeurt zomaar...op naar de toekomst daar is ook volop geluk!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:04

Komt altijd als een mokerslag wanneer je niet door hebt dat de ander het niet meer ziet zitten. Ik zie om me heen regelmatig relaties na lange tijd stoppen en natuurlijk ook ervaring met de eigen kinderen. Wat me altijd wel opvalt is het feit dat veel mensen die op 14, 15 jarige leeftijd bij elkaar komen in de jaren daarna nog zo veranderen(volwassen worden) dat met een jaar of vier vijf ze toch uit elkaar groeien. En je kunt beter iemand hebben die vol voor je gaat dan dat hij of zij uit gewoonte/ gemak maar bij je blijft, sterkte.