Steevast door wekker heen slapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Steevast door wekker heen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:03

:wave:

Zit met een naar probleem; Iedere dag, geen uitzondering, slaap ik dwars door mijn wekker heen. Met als gevolg dat ik dagelijks te laat ben of zelfs een compleet college mis.
Ik woon in een erg drukke straat met zeer veel geluid, ook 's nachts, en ik heb me nu een beetje 'aangeleerd' door dat geluid heen te slapen. Maar nu wordt ik dus ook niet meer wakker van mijn wekker... -O-

Wie O Wie heeft de oplossing!? Wekker gaat iedere 5/10 minuten met steeds een ander irritant toontje, ligt vlak naast me, op zijn allerhardst... Help!

Anoniem

Re: Steevast door wekker heen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:04

Al een wake up light geprobeerd?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:05

Daffy02 schreef:
Al een wake up light geprobeerd?

Vergeten erbij te zeggen; Het is heel erg licht in mijn kamer, nog geen zonwerende gordijnen voor :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:05

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:06

Ik maak hieruit op dat het om een telefoon gaat? Ik zou eens een ouderwetse wekker proberen, die zijn vaak harder dan een normale. En vroeger naar bed, dat je tegen de tijd dat je moet opstaan minimaal acht uur geslapen hebt. Je lichaam gaat dan ook over in een lichtere slaap waardoor je alerter wordt op geluiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:06

Meerdere wekkers tegelijkertijd zetten? En dan echt van die ouderwetse PIEPIEPIEP

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:07

Gaat inderdaad om telefoon :j Zou een ouderwetse echt harder zijn? Dan ga ik die morgen maar eens aanschaffen. Eerder naar bed, tja... :D

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:12

Een ouderwetse is veel harder. :D ik had hetzelfde probleem als jij en door een ouderwetse wekker te kopen ben ik er vanaf!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:13

Nog een speciaal merk of iets :P / Of voldoet een goedkoop dingetje? Budget is namelijk niet echt groot :))

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:14

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:19

Wilde net zeggen, HEMA ofzo. :P en dan niet de radio functie maar echt de BLIEP BLIEP BLIEP BLIEP! Die gaat ook niet vanzelf uit, die moet je uitzetten. En als jij het niet doet zullen de buren je wel uit bed komen halen. :') Die van mijn moeder kon zo hard dat serieus de buren drie huizen verder ook opstonden als haar wekker ging. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:19

Ah dan ga ik even naar de HEMA morgen. Zullen mijn huisgenootjes op prijs stellen dan :Y)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:23

Oh ik ken het probleem. Ik heb ook de Hema wekker en heb 'm aan de andere kant van m'n kamer gezet, dus ik moet echt uit bed om 'm uit te zetten. Telefoon zette ik altijd halfslapend gewoon uit of op snooze en dan ging ik weer verder slapen :Y)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:24

BaileyMix schreef:
Ah dan ga ik even naar de HEMA morgen. Zullen mijn huisgenootjes op prijs stellen dan :Y)

Is het geen mogelijkheid als ze ook vroeg college hebben, ze jou ook even wakker maken?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 22:25

Zij hebben geen vroege colleges :n

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:29

Ik heb een wake up light + een telefoon die in de wekker ook een trilfunctie heeft. Zonder die trilfunctie wordt ik soms niet wakker :=. Weet niet of je dat al hebt geprobeerd?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:46

Mijn buurman die ook door zijn wekker heensliep, had een abonnement bij een wek service... zoiets als deze: http://www.wekservice.nl/

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:46

BaileyMix schreef:
:wave:

Zit met een naar probleem; Iedere dag, geen uitzondering, slaap ik dwars door mijn wekker heen. Met als gevolg dat ik dagelijks te laat ben of zelfs een compleet college mis.
Ik woon in een erg drukke straat met zeer veel geluid, ook 's nachts, en ik heb me nu een beetje 'aangeleerd' door dat geluid heen te slapen. Maar nu wordt ik dus ook niet meer wakker van mijn wekker... -O-

Wie O Wie heeft de oplossing!? Wekker gaat iedere 5/10 minuten met steeds een ander irritant toontje, ligt vlak naast me, op zijn allerhardst... Help!

tadaaaa daar is je probleem, hij ligt binnen hand bereik ;)

zorg dat ie ver komt te liggen

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:54

lol.. ik zet er 3..

alarm op mijn pc, 5 minuten voor ik wakker wil worden

kukuklok of zo online (met militair getrompeter)
1 minuut voor mijn 'wekker' gaat

en mijn telefoon ver buiten mijn bereik met de meest irritante ringtoon..

ik heb dus 1 minuut om uit bed te springen en te voorkomen dat mijn telefoon mijn humeur meteen al verpest.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:56

Ken het probleem. Ik heb een radiowekker die zo is ingesteld dat ie begint met een leuk muziekje en als dat niet werkt op standje yeepyeepyeep gaat. Als ik daar doorheen slaap (en dat lukt prima) heb ik nog de wekkerfunctie van mijn telefoon. Wil dat ook niet werken dan heb ik als reserve nog een kat, die, als je de snoozebutton indrukt je een haal verkoopt (logisch, als iemand me op mijn hoofd slaat krijgt die ook een peut terug := ). En dat werkt. Maar om nou een kat aan te schaffen omdat je niet wakker wordt is niet echt een goed plan. Zou dan voor zo'n ouderwetsche HEMA hartverzakking wekker gaan, dan schrik je wel wakker. Al kun je daar trouwens beste blauwe ogen van oplopen als ze op je oog vallen. Op de grond zetten dus. Of voor die speeltjes uit dit linkje http://electronica.infonu.nl/diversen/1 ... orden.html gaan. :D Leuk lekker puzzelen of achter een rollend apparaat aanlopen op de vroege ochtend. Doet ook vast wonderen voor je humeur :+ .

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:57

Blijft je wekker dan gewoon oneindig (of iig een heel aantal minuten lang) door piepen of druk je hem onbewust half slapend uit? :oo

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:57

Vroeger gaan slapen :') (Het schijnt dat je als je door je wekker wakker wordt niet genoeg hebt geslapen? Ik ben altijd voor mijn wekker automatisch wakker...)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:01

Oke ik heb ook die trompet op kukuklok gezet :)) I shall wake up! Nu nog exact 7 uur slap, ben benieuwd haha

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:01

Ik lees even mee.

Mijn zoon van 17 slaapt ook dwars door de wekker heen. Door zo'n ouderwetse "trrrrrriiiiiiiinnnngggg"wekker! En dat ding gaat kei hard af!Een ander zit gelijk rechtop in zijn bed van schrik. Maar zelfs vlak naast zijn hoofd wordt hij er niet wakker van. Mobiel of andere wekker idem.
Heel irritant, want als ik hem niet wek, wordt hij dus gewoon niet wakker. Fijn als ik zelf een vrije dag heb en hij moet werken |o

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:05

Ouderwetse tringwekker op een bord met knikkers zetten.