Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Evelyne79 schreef:3x daags 600 ibuprofen en 4x daags 1000 mg paracetamol.
Je mag (en dat wordt ook vaak juist geadviseerd) de ibuprofen en paracetamol gelijktijdig nemen, dan bouw je een betere pijnbestrijdingsspiegel op
Maarre heb je vanuit de kaakchirurg geen voorschrift en advies voor pijnbestrijding gekregen?
Zeker met verstandskiezen en dan al helemaal met vier tegelijk schrijven ze normaal gesproken ibuprofen bruis voor, krijg je ook alleen maar op recept

kreeg er overigens ook erge jeuk van aan me neus haha Miiej schreef:Maar kan die paracetamol elke vier uur bovenop de ibuprofen want ik heb t gevoel Day dat beter werkt. Ik slik dit nu al zn anderhalve dag dus heb al aardig opgebouwd lijkt me.
Ik heb gisteren wel diclofenac geslikt maar durf het er niet zomaar bij te pakken. Dit heb ik van hun in t ziekenhuis gehad naast vloeibare paracetamol en morfine.
Echt niet gedacht dat het zo zeer zou doen!
Montekarlo, was wel onder narcose hoor! Anders doen ze er maar 2 te gelijk

Amie89 schreef:Dat de bruis sneller en beter zou werken dan de gewone tablet wordt vaak gezegd, maar 'technisch gezien' zou er geen groot verschil kunnen en mogen zijn.

Helderder schreef:8.00 2 paracetamol (500 mg)
Ibuprofen 600 mg
12.00 2 paracetamol
14.00 Ibuprofen
18.00 2 paracetamol
22.00 2 paracetamol
Ibuprofen
Succes, regelmaat in inname is echt belangrijk! Heb je wel een maagbeschermer bij de ibuprofen gekregen?