Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StillAngel schreef:Gooi die troep alsjeblieft nu nog weg!! Het lost NIKS op en veroorzaakt alleen maar terugkerende schimmelinfectie. Ga consequent met het zalfje aan de slag die je kunt kopen bij de Kruidvat tegenwoordig of naar de apotheek voor een pil die je er in doet.. Mocht het bacterieel zijn (had een keer beide), krijg je antibiotica.
Vjestagirl schreef:Ga maar gewoon naar de dokter, dat is verstandiger dan zelf klooien als je niet weet wat het is.
, Ik gebruik redelijk wat medicijnen. Dus weet dat ik sowieso mijn eigen risico betaal michelle933 schreef:ladypaard schreef:Maar dan zit je met je eigen risico. Dus eerst even kijken of je je eigen risico al hebt opgebruikt. Anders kun je beter zelf halen. is soms goedkoper
Hoe kan ik dat zien? Is daar een site/app voor?
michelle933 schreef:Ik ga morgen wel even langs de apotheek om even te overleggen en te kijken of dat gyno wat is. Is dit overigens niet gevaarlijk voor 'de pil' ?
Vjestagirl schreef:michelle933 schreef:Ik ga morgen wel even langs de apotheek om even te overleggen en te kijken of dat gyno wat is. Is dit overigens niet gevaarlijk voor 'de pil' ?
Het punt is dat ze bij de apotheek geen arts zijn. Als jij weet wat je hebt kunnen ze je vertellen of het spul van het kruidvat gaat werken. Als jij niet weet wat je hebt kunnen ze je zeggen dat het klinkt als een schimmelinfectie, maar mag ik toch hopen dat ze je naar een arts verwijzen voordat ze je advies geven.
En nee, dat is niet gevaarlijk voor de pil, alleen zit je poes dagenlang vol met witte creme (die overgens behoorlijk kan branden)