Wat is het nou?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horseee6589

Wat is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:38

Ik heb al 4 dagen heel erg pijn, eerst dacht ik een blaasontsteking maar nu twijfel ik hier over aangezien ik nu al een paar uur een stekende pijn heb aan de linker onderkant van mijn buik. Weet iemand wat er mogelijk is?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:39

Linker onderkant kan volgens mij je blinde darm zijn. Snel naar de huisarts zou ik adviseren :) Sterkte!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:40

Dat kunnen wij vanaf hier niet ruiken :) Een bezoekje aan de HA zal meer informatie geven dan dat wij zullen doen

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:41

LiefsteIwan schreef:
Linker onderkant kan volgens mij je blinde darm zijn. Snel naar de huisarts zou ik adviseren :) Sterkte!

Dat dacht ik dus ook, maar op internet lees ik dat het aan de rechterkant zit

Ayasha
Blogger

Re: Wat is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:42

Je hersenen. :j benner zeker van... :j

Ofwel: ga naar de dokter! Die heeft gestudeerd om je te vertellen wat dit is. :x

Tazzey

Re: Wat is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:43

Blinde darm zit rechtsonder daar ben ik vrij zeker van anders hebben ze bij mij op die plek iets anders verwijderd.
Ik zou zeggen, even langs de huisarts.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:43

Ayasha schreef:
Je hersenen. :j benner zeker van... :j

Ofwel: ga naar de dokter! Die heeft gestudeerd om je te vertellen wat dit is. :x

Ik ga ook naar de dokter ;) maar ik dacht misschien weten jullie een beetje wat het MOGELIJK kan zijn

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:44

faabfabienne schreef:
LiefsteIwan schreef:

Dat dacht ik dus ook, maar op internet lees ik dat het aan de rechterkant zit

Nu je het zegt inderdaad, zou ook heel goed rechts kunnen zijn. (M'n zus heeft het 2x gehad en m'n moeder 1x...) Ben een beetje in de war :7
Maar zoveel pijn al 4 dagen lijkt me sowieso niet goed, dus zou even de huisarts om advies vragen!

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:45

Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:47

Ze mag toch wel wat vragen? Misschien heeft iemand iets te zeggen wat haar gerust kan stellen... bijvoorbeeld dat iig d'r blinde darm aan de andere kant zit.

Ik denk dat het voor TS allemaal een beetje eng is op dit moment.
Laatst bijgewerkt door LiefsteIwan op 04-09-14 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:47

Blinde darm zit idd rechts, maar kan wel links pijn geven.
Maar dat terzijde.
Als je er echt veel last van hebt zit er maar één ding op: naar de huisarts.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:50

Jankeke schreef:
Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.

Ik had 4 dagen gewoon een klein beetje pijn niet erg en dacht blaasonsteking, me moeder had huisarts gebelt en die zei gaat wel over. Maar sinds vanacht is het erger geworden

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:50

Verstopping waarschijnlijk. Wanneer heb je voor het laatst ontlasting gehad?

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:51

LiefsteIwan schreef:
Ze mag toch wel wat vragen? Misschien heeft iemand iets te zeggen wat haar gerust kan stellen... bijvoorbeeld dat iig d'r blinde darm aan de andere kant zit.

Ik denk dat het voor TS allemaal een beetje eng is op dit moment.

Dit dus... ;(

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:51

phormicola schreef:
Verstopping waarschijnlijk. Wanneer heb je voor het laatst ontlasting gehad?

Paar uur geleden :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 18:52

Je darmen, dus obstipatie?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:33

Jankeke schreef:

Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld om voor een aantal dagen pijn in je buik te hebben. Als we daar allemaal voor naar de huisarts gaan.. :=

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:46

Geryon schreef:
Jankeke schreef:

Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld om voor een aantal dagen pijn in je buik te hebben. Als we daar allemaal voor naar de huisarts gaan.. :=

maar het kan ook fout aflopen als je te lang wacht. mijn vadel kreeg ineens buikpijn. ging even op de bank liggen, ging niet over. is ie naar de huisarts gegaan werdt acuut een ambulance gebeld. bleek later een verstopping in de kransslagader te hebben. als ie een uur had gewacht, had ie meer geleefd.
dus ts niet te lang mee wachten.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:00

Geryon schreef:
Jankeke schreef:

Er is buikpijn en buikpijn natuurlijk.. En alleen de TS kan inschatten hoe erg dat is en of ze het nodig vindt hiervoor naar de HA te gaan.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:43

paardje1983 schreef:
maar het kan ook fout aflopen als je te lang wacht. mijn vadel kreeg ineens buikpijn. ging even op de bank liggen, ging niet over. is ie naar de huisarts gegaan werdt acuut een ambulance gebeld. bleek later een verstopping in de kransslagader te hebben. als ie een uur had gewacht, had ie meer geleefd.
dus ts niet te lang mee wachten.

Buikpijn en een verstopte kransslagader is wel een heel zeldzaam geval (eigenlijk is het nieteens aan elkaar te linken. Een hartaanval geeft pijn op de borst, in de armen en richting de rug, niet de buik). Daarbij heeft TS niet de leeftijd van je vader, dus is de kans op zoiets zeer zeer laag.

TS, kan ook zijn dat je een soort allergie ontwikkelt voor bepaald eten. Is je ontlasting normaal? Zijn de steken weg/minder na toiletbezoek?

Heb je niet toevallig een strakke broek aan? Ik krijg daar namelijk ook altijd buikpijn van :+

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:51

Had ik ook, ben na HA gegaan en bleek dat mijn darmen heel druk aan het werk waren.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:54

Als je op je tenen gaat staan en je had op je hakken neerploft en je gaat dan niet kapot vd pijn is het geen blinde darm. Dat vertelde mij ha mij toen ik ook bij hem was voor buikpijn links onder. Dat is vanzelf over gegaan. Beterschap

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:56

Kan ook met je eierstokken te maken hebben, Die willen wel eens builpijn geven ten tijde van de eisprong. Of idd je darmen. Als je verder niet ziek bent of koorts hebt zou ik het nog maar rustig even aankijken. Op bed gaan met een warme kruik op de buik.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:59

Bij mij heb ik dat ook. Dat zij m'n eierstokken vaak.

Moet je ongesteld worden eisprong oid ??

Ik ga ook nooit zo snel naar de ha.

Wat bij mij helpt is in bed of bank en knieën tegen je borst

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:59

Eisprong?