Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benner zeker van... 
faabfabienne schreef:LiefsteIwan schreef:Linker onderkant kan volgens mij je blinde darm zijn. Snel naar de huisarts zou ik adviserenSterkte!
Dat dacht ik dus ook, maar op internet lees ik dat het aan de rechterkant zit
Jankeke schreef:Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.
Jankeke schreef:Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.
Geryon schreef:Jankeke schreef:Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.
Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld om voor een aantal dagen pijn in je buik te hebben. Als we daar allemaal voor naar de huisarts gaan..
Geryon schreef:Jankeke schreef:Tjee, als je toch al 4 dagen stekende pijn in de buik hebt ga je toch niet aan Bokt vragen wat er aan de hand is. Bel de huisarts voor een afspraak.
Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld om voor een aantal dagen pijn in je buik te hebben. Als we daar allemaal voor naar de huisarts gaan..
paardje1983 schreef:maar het kan ook fout aflopen als je te lang wacht. mijn vadel kreeg ineens buikpijn. ging even op de bank liggen, ging niet over. is ie naar de huisarts gegaan werdt acuut een ambulance gebeld. bleek later een verstopping in de kransslagader te hebben. als ie een uur had gewacht, had ie meer geleefd.
dus ts niet te lang mee wachten.