Ik hoop dat jullie 'tips' hebben hoe ik van mijn angst kan afkomen..

Sinds een 3 tal maanden lees ik steeds meer dat mensen zich voor de trein werpen. Mijn broer (15jr) heeft het 1x zien gebeuren in het station hier in de buurt, en vertelde wat hij zag (spoiler heeft een reden).
Helaas voor mij ga ik mij die dingen steeds inbeelden.
hij zag dus het hoofd met de schouders van een jong iemand, het andere deel van het lichaam was weg, veel bloed, .....
In juli is er ook een ongeluk gebeurd met 2 meisjes, 1 ervan is onder de trein geraakt, de andere kon net optijd wegspringen.
Vorige week had mijn trein nog enorme vertraging, ook om zo'n reden, en sindsdien durft ik gewoon niet meer in de buurt van een trein komen als ie passeert..
Naar een trein kijken die aankomt, brr. Ik zou gewoon kunnen hyperventileren op het moment.
Op een trein stappen en erin zitten is helemaal geen probleem,
maar gewoon het moment dat de trein aankomt en mij 'passeert', krijg ik rillingen over mijn hele lichaam, hartkloppingen, zweten en moet ik mijn ogen sluiten en in iets knijpen...
De voorkant van een trein bekijken kan ik ook niet. 
Ik zou hier graag vanaf geraken, aangezien ik wekelijks met de trein moet naar mijn vriend en ik niet wil dat het verergert..
, ook voor je broer. Is niet niks...Kan me ook helemaal voorstellen dat je daar wat angstig van wordt.
Ik ben claustrofobisch, durf dus absoluut niet in liften, op vreemde wc's en als ik dan al naar de wc moet dan neem ik of iemand mee die voor de deur gaat staan of ik neem altijd dezelfde wc omdat ik weet dat het daar goed gaat.