Sorry mam voor de hartverzakking... en je nek...
Zoals je leest ben ik dus niet een beetje bang, maar écht bang. Zeg maar gerust richting spinnenfobie

Stomme angst, het is onnodig, het zit tussen mn oren en uitleggen kan ik het niet

Gisteravond zaten we dus allemaal in de huiskamer tv te kijken totdat er een joekel van een spin (je weet wel zo'n look-a-like tarantula) over de grond richting mijn stoel rent. Ik begin te gillen, spring op de stoel en spring in een reflex naar de stoel ernaast zo in mn moeders nek.

Gelukkig is mijn vader wel wat gewend na 29 jaar leven met een dochter als mij, en begint als een gek te stampen op de spin
Mijn redder in nood 
Voor de duidelijkheid normaal hoeven ze van mij niet dood, als iemand ze maar naar buiten zet dan ben ik al tevreden
Maar in dit geval zag mijn vader maar 1 optie omdat ik zo in paniek was 
Ik heb de rest van de avond bibberend in huis gezeten, licht misselijk en moest echt even mn tranen inslikken. Goed gelachen heb ik ook hoor want het was best komisch om te zien gok ik zo hoe ik door de kamer sprong

Wie is er nog meer zo bang? Want hoewel ik de kleine spinnen onderhand kan handelen, lees "ik volg waar ze zitten/kruipen en maak een afspraak met ze onder het mom "als jij mij met rust laat laat ik jou ook met rust" zijn die joekels die nu tevoorschijn komen vanwege de naderende herfst echt teveel *kan geen passende smiley vinden* maar dan lopen de rillingen over mijn rug, krijg ik hartkloppingen, schiet mn adrenaline door mn aderen en kan ik in het ergste geval alleen nog maar huilen en roepen om pappa.
Zo'n training volgen durf ik niet, het idee dat ik gedwongen geconfronteerd wordt met spinnen is voor mij al genoeg om angstig te worden.
Oh ja voor het idee, buiten schrik ik wel van een spin maar heb ik niet die enorme angst. Waarschijnlijk omdat ik dan genoeg ruimte heb om weg te kunnen lopen van de spin.
Nog meer "liefhebbers" die hier hun ei kwijt moeten ??
En ik woon nu sinds 1,5 jaar op mezelf dus moet ze zelf doden, nog erger. 
)

Eten ze ook fruitvliegjes?