Yves Rocher - Hemel op internet/lichaam/aarde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Yves Rocher - Hemel op internet/lichaam/aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 13:29

Vroegah, toen ik nog een klein meisje was kreeg ik maandelijks spulletjes van mama. Toilettassen, schrijfblokjes, mini-lipsticks, kettingen en armbanden, sieradendoosjes, doekjes, noem maar op. De laatste paar jaren (lees 15) kreeg ik geen spulletjes meer. Waarom niet? Moeders bestelde niet meer bij Yves Rocher. Tot voorkort en sindsdien ben ik ook besmet.

Eerst was er een fysieke winkel in Dtc, maar deze is vorig jaar opgeheven. Nu heb ik Yves Rocher zelf ontdekt op internet en heb ik onlangs voor 25 euro verschrikkelijk lekkere parfums, fijne mascara's en heerlijke douchefris besteld. Zojuist opnieuw een bestelling geplaatst waaronder een lipstick, 2 mini-geurtjes (jaaaaa ik hou van de parfum van Yves Rocher. Voor 2 euro kan ik mooi de parfums testen) en een mascara-achtig ding zodat ik over de 10 euro bestelkosten kon komen en gratis verzending krijg :+

Maar nu het mooie: Ik krijg allerlei testers er bij! Straks ontvang in bij de bestelling 3 testers voor o.a. parfum, foundation en creme, maar ik krijg ook een oogpotloodsmutchdingstift. For free :D

Naast de goedkope prijzen, leuke aanbiedingen, heerlijke cadeautjes en snelle levering is Yves Rocher ook nog eens een heel fijn merk met veel variatie! Zijn er meer mensen die een grote liefde hebben voor Yves Rocher?

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:33

Ja fantastisch!
Ik heb er al heel erg lang niet besteld eigenlijk, maar vroeger keek ik altijd uit naar de post van Yves Rocher. Fijne producten en allerlei cadeautjes, testertjes en weet ik veel. Altijd leuk :D

Ik zag vorige week een Yves Rocher winkel. Had toen haast, maar heb me wel voorgenomen toch snel weer eens wat te bestellen daar. Inderdaad wat je zegt: fijne prijzen en fijne producten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:34

Oh de Yves rocher <3 , de parfum en alles . Laatst die leuke bakjes dus ik bestellen voor die bakjes , blijft leuk :P

ik bestel op moeders naam XD

eenitraM

Re: Yves Rocher - Hemel op internet/lichaam/aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 13:38

Wat leuk dat er nog meer fans zijn!

Ik ben helemaal fan van het geurtje So Elixer en Evidence. Helaas heb ik de eerste, So elixer de vorige keer besteld als 30 milliliter en als eau de toilet waardoor die niet zo lang blijft zitten. Dus als ie weer in de aanbieding is ben ik er weer bij. Evidence is wel de parfum in 50 milliliter :+:

Voordeel vind ik trouwens ook dat je met PayPal kunt betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:42

Evidence <3

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:42

Ik ben ook fan! Maar vooral van de gezichtsverzorging, make up of luchtjes koop ik er eigenlijk niet.

Edit: in Utrecht zit een YR winkel.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:47

Ik ben ook fan!
Vooral van de parfums en van de scrubs met gemalen abrikozenpitten (geen microplastics :-)).

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 13:49

maximuss schreef:
Ik ben ook fan!
Vooral van de parfums en van de scrubs met gemalen abrikozenpitten (geen microplastics :-)).

Oeeeh, scrubs? Aanraders dus?

dyoka schreef:
Ik ben ook fan! Maar vooral van de gezichtsverzorging, make up of luchtjes koop ik er eigenlijk niet.

Edit: in Utrecht zit een YR winkel.

Nadeel van een fysieke winkel vind ik wel dat er geen kortingen verstrekt wordt behalve de aangewezen winkelkorting. Idem voor de H&M. Online kun je kortingscodes e.d. gebruiken, in de winkel niet.

Foi, wat ben ik een Hollander haha :')

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:57

Ik ben gek op de aftersun die geur doet me aan vroeger denken..... :)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:59

@eenitraM: ik heb nu die van traditions du hammam (bruine pot): zalig :-) ...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:01

Dito! Heerlijke parfum, douchegel, mascara en bodylotion. :+:

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 14:02

DaraBariton schreef:
Ik ben gek op de aftersun die geur doet me aan vroeger denken..... :)

http://www.yves-rocher.nl/control/monoi-de-tahiti/ en http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... c=Category

Moet je de parfum zeker aanschaffen. Die ruikt naar aftersun. Heb hem de vorige keer gratis bij mijn bestelling gekregen, doe hem alleen op naar het werk en draag hem per toeval nu (ondanks dat ik vandaag vrij ben). O:)

maximuss schreef:
@eenitraM: ik heb nu die van traditions du hammam (bruine pot): zalig :-) ...

Ik sla hem op! Dankjewel :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:04

Had ooit een lievelingsparfum van Yves Rocher, helaas was dat dertig jaar geleden niet meer te krijgen, volgens mij heette het Dune.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:05

Ja ik ook altijd! Al vind ik de winkels niet zo goedkoop. Met die boekjes hebben ze wel veel aanbiedingen. Ik ben een soort van allergisch voor alle douchegel/ zonnebrand enz, maar van YR heb ik nergens last van :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:14

Die heb ik ook, absoluut zomers! Ik heb ook veel parfum van fruit enz, bijvoorbeeld aardbeien, cocos en perzik.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:17

Ik ga altijd naar de winkel in Utrecht :)
Laatst nog dat zomerluchtje aangeschaft, echt heerlijk. En ben ook dol ook de extra cadeautjes Haha.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:20

ik heb die bb cream en die vind ik super fijn!(was gratis bij een bestelling :p)

Ik krijg elke week post: mevrouw, gratis cadeau bij uw bestelling!

make up durf ik verder niet te kopen omdat ik de kleur in het echt wil zien.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:09

Zo, ik ben even de kast ingedoken voor de parfums die ik heb, wellicht nog tips voor jullie?

• Comme une Evidence Eau de parfum intense (een keer als proefmonster gekregen :+: )
  • Monoï de Tahiti Eau de toilette
  • Flowerparty eau de toilette
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette framboos
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette vanille
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette braam
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette cocos
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette perzik
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette aardbei
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette redberries
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette mango
  • Les Plaisirs Nature eau de toilette mandarijn (mijn absolute liefde maar helaas niet meer verkrijgbaar)
  • So Elixir eau de parfum
  • Nature eau de toilette
  • Un Matin au Jardin eau de toilette lelietjes-van-dalen
  • Un Matin au Jardin eau de toilette seringen
  • Un Matin au Jardin eau de toilette rozen
  • So Elixir Purple eau de parfum
  • Nog een blauw/rood flesje de voorjaars/zomercollectie van dit jaar of vorig jaar? De naam is er vanaf en ik kan hem niet meer vinden

En nog een serie die niet van Yves Rochter is. Iets met een parfumverzameling. O:) Ik houd ervan om per seizoen/weertype een ander geurtje te krijgen. Het leuke van Yves Rocher is ook dat je regelmatig complete flesjes als proefmonster krijgt. :oo Dat vind ik niet erg natuurlijk. :+

[edit] Van diversen heb ik ook bodylotion (gehad). :+:
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-09-14 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:11

Mijn moeder bestelde ook altijd bij Yves Rocher, zoo leuk. Allemaal ringetjes en kettinkjes en <3
Voor mij bestelde ze altijd lippenbalsems en de appeltjes douchegel voor kindern, die ruikt zó heerlijk <3 :D
Lippenbalsem gebruik ik nog steeds van hun, absoluut de fijnste.

simooonnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:19

Ja ik ook! Hele fijne spullen bij Yves Rocher! Ik had al een hele tijd de paarse make-up remover, maar die hebben ze in Nederland uit het assortiment gehaald. Toevallig kwam ik hem tegen in Frankrijk en hij was ook nog in de aanbieding :) Helemaal blij haha

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:23

Ik zweer bij YR :') groot deel van mijn make up verzameling komt bij YR vandaan en idem met mijn gezichtsverzorging. Gezichtsverzorging koop ik wel in de winkel, vooral omdat ik nu bij mn vriend zn ouders woon en het dan makkelijker is. Als ik thuis bij mn ouders ben doen mn moeder en ik vaak een gezamenlijke bestelling als we wat nodig hebben. So Elixer is awesome en ik heb een heel fijn oogpotlood en nog fijnere mascara van YR :) kreeg m ooit als tester, volgens mij een vrij dik borsteltje aan de uiteinden maar in het midden smal (ben de naam kwijt, al een tijd niet gebruikt omdat ik op een stal werkte dus dan ziet toch niemand het) maar heb daarvoor zoveel verschillende mascaras gebruikt tot ik deze kreeg en ik zweer echt bij deze :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:25

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:25

Zeker. :j Vind ik wel althans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:29

Ik had eens een douchegel met koffie geur , hij was echt hemels was vast limited edition :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:30

Die zag ik gisteren nog in Groningen staan, mijn vriend heeft hem en is er inderdaad stapel op!