Eerst was er een fysieke winkel in Dtc, maar deze is vorig jaar opgeheven. Nu heb ik Yves Rocher zelf ontdekt op internet en heb ik onlangs voor 25 euro verschrikkelijk lekkere parfums, fijne mascara's en heerlijke douchefris besteld. Zojuist opnieuw een bestelling geplaatst waaronder een lipstick, 2 mini-geurtjes (jaaaaa ik hou van de parfum van Yves Rocher. Voor 2 euro kan ik mooi de parfums testen) en een mascara-achtig ding zodat ik over de 10 euro bestelkosten kon komen en gratis verzending krijg

Maar nu het mooie: Ik krijg allerlei testers er bij! Straks ontvang in bij de bestelling 3 testers voor o.a. parfum, foundation en creme, maar ik krijg ook een oogpotloodsmutchdingstift. For free

Naast de goedkope prijzen, leuke aanbiedingen, heerlijke cadeautjes en snelle levering is Yves Rocher ook nog eens een heel fijn merk met veel variatie! Zijn er meer mensen die een grote liefde hebben voor Yves Rocher?
, de parfum en alles . Laatst die leuke bakjes dus ik bestellen voor die bakjes , blijft leuk 
).

Dat vind ik niet erg natuurlijk.
Vind ik wel althans.