Heb al een aantal jaren last van mn maag. Vaak last van mn maag als ik wat eet of drink of dat net gedaan heb. Veel boeren, vaak het gevoel dat er een brok in mn keel/slokdarm zit.
Heb er nu medicijnen voor. Het eerste soort medicijn (weet de naam niet) ben ik al ''klaar mee''. Die helpen niet. Heb nu een ander soort, en als deze niet helpen moet er in het ziekenhuis verder gekeken worden d.m.v. gastroscopie.
Heb de medicijnen nu 1,5 week en moet ze 2 weken slikken. Nog maar een paar dagen dus. En het helpt helemaal niets...
Nu moet ik dus eigenlijk weer naar de dokter en dus waarschijnlijk naar t ziekenhuis zo'n onderzoek doen.
Heb wat rond zitten googelen en ervaring van mn oma gehoord (die heeft dat aantal jaren geleden ook gehad) en ik word er niet echt vrolijk van...
Ben iemand die erg snel in paniek raakt en gaat hyperventileren. Zo'n slang in mn keel zie ik echt tegen op. Heb al moeite om een paracetamol door te slikken, laat staan dat ik zo'n slang in mn keel krijg...
Lees dat je een roesje kunt krijgen maar dat dat niet vaak gedaan wordt, alleen bij kinderen. Ik val helaas net niet meer onder die categorie met mijn 18
Wat zijn jullie ervaringen?
Weet iemand of je een roesje kunt krijgen?
En mag je iemand mee nemen tijdens het onderzoek?
Groetjes, een bange schijterd
Alles voor niks