Ooit had ik 11 gaatjes , oa een tand/kies linksboven . Alles gevuld done! , alleen nu heb ik pijn als de ziekte linksboven het begon zo af en toe en sinds gisteren niet te houwen. Dat was af en aan een paar maanden , woensdag controle gehad en alles prima alleen tandvlees wat zielig dus ik zou komende woensdag terugkomen om het te laten reinigen. Foto's gemaakt en het zag er prima uit , tot gisteren weer pijn nou een half uur dacht ik en weg. Helaas na 5,5 uur , 2 paracetamol , 3 panadol en een advil liquid was het met moeite weg
En nu zelfde ellende alleen ik heb al dat spul niet in huis , heb snel paracetamol en ibu gehaald . 3 uur geleden , niks werkt ik heb nu 5 para en 2 ibu en de pijn blijft ik drink de hele dag door water en doe het door mijn hele mond dat helpt een minuut en ellende weer compleet. Nu heb ik al gebeld en ik kan morgenmiddag komen ipv woensdag , wat moet ik tot die tijd? Zit bijna aan de max van huismiddeltjes en geld voor iets sterkers heb ik niet .. Begint me wel gek te maken , heb een waterbuik van al het water en ik plas me een ongeluk
. Waar ik ga gaat waterfles mee , eens per dag doe ik zout door mijn mond voor geval van bacterieen die zijn dan gelijk weg..
dan is er echt iets niet goed als dat niet werkt. 

, ik heb niet gewerkt deed teveel pijn vanochtend. 6 uur 1 ibu en 2 para en 8 uur een ibu en 2 para en 9 uur een glas canei
#fotoreportage in HK