Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Heb je ook medicatie voor je schildklier want daar zit waarschijnlijk de trigger dat je niet afvalt, hoe gezond je ook bezig bent. Wat betreft detoxen, mijn schoonzus en zwager doen het één keer per jaar en voelen zich behoorlijk ellendig tijdens het detoxen en zien er ook zo uit maar ze claimen daarna meer energie te hebben. Afvallen doen ze niet. Voor mij persoonlijk is het niets.
Maar het is meer om een boost voor mijn metabolisme
Vanillia schreef:Hoewel Focussed het misschien wat minder handig brengt klopt het wel degelijk wat ze zegt. Je metabolisme ligt na zo'n sapkuur eerder op z'n gat dan dat het je een 'boost' geeft.

Emmaa_ schreef:Vanillia schreef:Hoewel Focussed het misschien wat minder handig brengt klopt het wel degelijk wat ze zegt. Je metabolisme ligt na zo'n sapkuur eerder op z'n gat dan dat het je een 'boost' geeft.
Wat ik probeerde duidelijk te maken is meer wat Wendybrian zegt. Mijn metabolisme zal altijd op zijn gat liggen dankzij mijn schildklier, maar het is vooral mentaal. Ik eet een hele hoop en ik heb ook het idee dat ik het nodig heb. Na zo'n detox/sapkuur hoop ik weer wat meer genoegen te kunnen nemen met kleine beetjes eten.
). Kan me herinneren dat de siroop heeeeel vies smaakte! Ik werd er echt dood ziek van; althans zo voelde het. Heel licht in mn hoofd, zweten brak me uit en moest me vast grijpen om niet flauw te vallen. Ook kreeg ik een ontzettende vieze smaak in mijn mond en werd mijn tong groenig
. Van onder kwam er alles uit...had wel t idee dat ik na een week geheel gereinigd was, maar zou t nooit meer doen! Was trouwens wel wat afgevallen, maar dat was volgens mij alleen van t vocht verlies ( heel vaak en veel toiletgang). Op een gegeven moment poepte ik groen slijm ( echt ranzig). Kwam trouwens na een paar maanden gewoon weer aan! Dus ik zou er nog maar een nachtje over slapen......om alleen af te vallen zou ik t niet doen .Nu rijd ik paard en loop ik wekelijks hard en voel me beter dan ooit en heb maat 38. Heel veel succes als je t wilt proberen
en zeker verstandig om niet alleen te zijn die week, want je voelt je echt honds beroerd!!