Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Samblabla schreef:Dit kan verschillen bij de eerste ongesteldheid. Als dit aan blijft houden zou ik wel naar de huisarts gaan en evt de pil gaan slikken zodat je regelmatig ongesteld wordt.
SindyKaya schreef:Hoi!
Ten eerste, ik vind het best vervelend/genânt om zo'n topic te openen maar ik moest mijn vraag even kwijt.
Andere halve week ben ik voor het eerst ongesteld geworden, maar het is gewoon nog steeds aan de gang..
Hoe lang duurt dit?
Samblabla schreef:Dit kan verschillen bij de eerste ongesteldheid. Als dit aan blijft houden zou ik wel naar de huisarts gaan en evt de pil gaan slikken zodat je regelmatig ongesteld wordt.

demo_love schreef:Ik vind onder de 18 starten met de pil sowieso erg jong, omdat je de pil dan niet gebruikt waarvoor hij in eerste plaats bedoeld is. Dat je een strip slikt voor een trouwdag, werkweek etc. kan ik me goed voorstellen, maar permanent om niet te menstrueren lijkt me niet gezond.
Houd even in je achterhoofd dat er nog steeds allerlei onderzoeken lopen en dat er vermoedens bestaan dat sommige bestandsdelen van de pil op latere leeftijd het risico op een hersenbloeding, trombose en enkele andere ziekten kunnen vergroten.