Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TrIjNiE__ schreef:Veel warme melk of thee met honing drinken. Propolis druppels gorgelen, thijmsiroop halen
Murthul schreef:TrIjNiE__ schreef:Veel warme melk of thee met honing drinken. Propolis druppels gorgelen, thijmsiroop halen
Ik heb juist altijd geleerd dat je juist geen melkproducten tot je moet nemen als je een keelontsteking hebt. Melk zorgt voor extra slijmvorming, daardoor moet je vaker slikken en heb je meer last..
Ik heb zo goed als nooit een keelontsteking, en als ik het heb dan heb ik pillen zat om te nemen ( mama is huisarts
) bigone schreef:Dus Ibuprofen 600 mg werkt niet?? Dan is het pittig, wel vreemd dat je geen verhoging hebt. Heel veel drinken is het enigste, zijn je amandelen ook dik en kan het geen ontstoken speekselklier zijn gezien het feit dat het naar je oor trekt. Als het morgen niet minder is dan weer aan de bel trekken bij de ha of zelfs naar de seh gaan.
mcsjelle schreef:Bij mij is het aan beide kanten begonnen, maar nu ook alleen nog maar links en mijn hele halsregio aan die kant doet ook pijn als ik eraan kom.
pizza64 schreef:Jakkes ik heb dat ooit ook gehad,pijn aan een kant, ik en de HA dachten keelontsteking zo voelde het echt, alleen ook geen koorts wat raar was. Het bleek uiteindelijk een abces te zijn, ben hals over kop geopereerd.......(sorry wil je niet bang maken)