Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met werken bij een schoonmaakbedrijf. Best leuk werk, prima collega's. Helaas heb ik een tafel (zo'n tafel van de basisschool) op mijn teen laten vallen en ik ben een beetje bang dat ie gebroken is.
Nu vraag ik me af of het verstandig is om morgen wel te gaan werken... Ik moet redelijk veel trappen op en af en moet continue hurken maar ik vind het zo stom staan... 'Ja hoi, ik heb er net 6 uur op zitten ik meld me nu af voor de komende week! Groeten!'
Wat nu?
Ik ga denk ik nog wel even bij de huisarts langs want als ik foto's op google vergelijk met mijn teen dan is ie wel gebroken ja... Ik kan opzich wel lopen als ik op de buitenkant van mijn voet steun maar dat gaat gewoon zeer doen en het lijkt me ook niet de bedoeling om het te ontlasten.
Het is niet zo ver van hier maar ik moet er wel op de fiets heen en ik voel me ook zo knullig om daar een uurtje rond te hobbelen en eigenlijk meer in de weg te staan dan te helpen...
Ik heb geen vaste uren of iets dergelijks.
(misschien vindt je dat wel overdreven haha) . Ookal heb je een nul uren contract, ze roepen je heus wel op! Komt goed gewoon voor jezelf zorgen hoor.
Bel je werk anders even dat je 1 dag skipt voor de huisarts. Snappen ze echt wel!