Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FriesWytske schreef:Sorry, maar ga jij omdat er een paard op je voet heeft gestaan in de ziektewet. Hier regelmatig een paard op mijn voet gehad, door zelf een domme fout te maken. Maar ik heb gewoon doorgewerkt en de paarden gedaan. Zelfs blijven rijden. En ja, ik had ook een hele dikke voet bij een paar keer daarvan.
Gewoon je ding gaan doen, al is het in het begin in een langzamer tempo. Blijft je voet het soepelst bij.
Ik heb trouwens wel gewoon alles gedaan,werken ,paardrijden etc.
waarschijnlijk maakt iedere paardenbezitter dit meerdere malen in zijn of haar leven mee ( spreek uit ervaring)! Zelf gelukkig ook niks gebroken, maar zeer pijnlijk en blauwe voet
dat wel! Je weet zelf het beste wanneer t beter gaat lijkt mij! Iedereen is anders en elke kneuzing is weer anders....succes en hopelijk weer snel pijnvrij op je paard 

Beauty26 schreef:Bedankt voor de reacties, maar ik mocht m absoluut de eerste week( sowieso) niet belasten! En daarna voor controle... Mijn pijngrens is echt niet zo laag, toen er een prolaps is geconstateerd in mijn rug en acute spit ben ik ook door gelopen... & toen ik mijn rug zwaar gekneusd had ben ik ook vrij snel weer gaan werken... Maar werken met mn krukken word hem niet echt, mensen naar de wc helpen met krukken... Een tafel afstoffen met krukken nee lukt mij nog steeds niet! En de fysio zegt ook 1ste week NIET belasten, daarna rustig aan kijken... Paardrijden is uit den boze!
Ik vroeg hier idd om ervaringen niet om te vertellen wat ik met mijn werk etc moet doen..
Matheno schreef:FriesWytske schreef:Sorry, maar ga jij omdat er een paard op je voet heeft gestaan in de ziektewet. Hier regelmatig een paard op mijn voet gehad, door zelf een domme fout te maken. Maar ik heb gewoon doorgewerkt en de paarden gedaan. Zelfs blijven rijden. En ja, ik had ook een hele dikke voet bij een paar keer daarvan.
Gewoon je ding gaan doen, al is het in het begin in een langzamer tempo. Blijft je voet het soepelst bij.
Dat dacht ik dus ook, maar als een paard op je middenvoetsbeentjes gaat staan, dan kun je het wel breken of ernstig kneuzen.
Misschien dat wij gewoon 2 bofkonten met hoge pijngrens zijn