Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zelfs neurologen kunnen je geen garanties geven. Maar het is nog vers, geef je hersenen tijd om te herstellen. Is er blijvend letsel in de hersenen? Janneke2 schreef:Hoi Merel,
ik hoop dat een en ander snel spontaan herstelt.
Gebeurt dat niet, dan zijn er wel manieren om die zenuwcellen alsnog te revalideren. De nieuwste inzichten gaan er over dat onder invloed van 'de klap', hetzij de fysieke dreun, hetzij de naweeën ervan zenuwcellen in een soort van winterslaap terecht komen. En anno 2014 weten we ook hoe ze weer uit die sluimertoestand kunnen geraken.

Janneke2 schreef:Hoi Merel,
Gebeurt dat niet, dan zijn er wel manieren om die zenuwcellen alsnog te revalideren. De nieuwste inzichten gaan er over dat onder invloed van 'de klap', hetzij de fysieke dreun, hetzij de naweeën ervan zenuwcellen in een soort van winterslaap terecht komen. En anno 2014 weten we ook hoe ze weer uit die sluimertoestand kunnen geraken.
Ondanks dat ze nog wel wat kon proeven heeft ze het altijd als een groot gemis ondervonden.
l Ayasha schreef:Janneke2 schreef:Hoi Merel,
Schaam jij je niet een beetje? Als ze dat werkelijk zo simpel konden, zou er niemand nog met een NAH rondlopen.