Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik heb een tijdje terug ook zo'n raar telefoontje gehad.. was een gast die claimde van MTV te zijn en als ik de antwoorden goed had kon ik een x tegoed aan geld winnen om mee te gaan winkelen. Ik was een beetje overdonderd, dus ik ben gewoon met hem in gesprek gegaan, totdat hij seksuele vragen ging stellen. Heb daar heel vaag op geantwoord om hem de das om te doen en toen heeft hij midden in een zin opgehangen. Viezerik..
Amigo_stan schreef:Woon je zelf niet in regio Utrecht? Er word hier de laatste tijd heel veel gebeld over echt van alles, van eten tot de dierenbescherming, tot een of andere krant, dan weer goud in wisselen. Terwel we in het bel me niet register staan. Laatst ook zoiets van: Er zijn veel mensen die hun geld prijzen niet ophalen, en daarom willen wij u belonen? Wtf?
Brainless schreef:Ik durf te wedden dat hij volgende week belt om te vragen of je de uitslag (via de post) binnen hebt gekregen.
Dan zeg jij; Nee niets gezien.
En dan gaat hij je weer proberen over te halen om meerdere (intieme) vragen te beantwoorden.
Wolkje schreef:Amigo_stan schreef:Terwel we in het bel me niet register staan. Wtf?
Het bel-me-niet-register is bedoeld voor bedrijven die je iets proberen te verkopen.
Als ze je enkel vragen stellen proberen ze je niks te verkopen en mogen ze gewoon bellen.
Amigo_stan schreef:Klopt, maar goed als het over goud inwisselen ofzo gaat, of het verkopen van eten zijn ze fout bezig, maar ik heb deze bedrijven ook niet op internet kunnen vinden..
Sastaic schreef:Amigo_stan schreef:Klopt, maar goed als het over goud inwisselen ofzo gaat, of het verkopen van eten zijn ze fout bezig, maar ik heb deze bedrijven ook niet op internet kunnen vinden..
Dat van dat goud inwisselen kan ook een trucje zijn om er achter te komen of er goud in huis is;)
Als je dat soort telefoontjes krijgt moet je zeggen dat je straatarm ben en zeker niet aan dat soort praktijken mee kan doen.