Ik heb op dit moment vreselijk smerig en vet haar. Ik begrijp NIET hoe het kan.
Ik was mijn haar elke dag, en tot een aantal weken geleden was dit geen enkel probleem en had ik de hele dag stralend haar. Ik heb dan ook het mooiste haar dat je je als vrouw kan wensen.
Twee jaar geleden heb ik veel last gehad van bulten op mijn hoofdhuid, hiervoor heb ik diverse zalfjes gekregen en heeft de huisarts tegen mij gezegd dat ik nog maar eens per week, nog liever per 10 dagen mijn haar mocht wassen. Dit heb ik braaf geprobeerd, ik moest het opbouwen. Dus ik ging eerst om de dag wassen. Dit hielp na twee weken nog niet, dus ben ik maar om de twee dagen gaan wassen. Dit werkte dus ook al niet. Toen heb ik pissig Andrélon voor de hoofdhuid gekocht. Dit werkte meteen fantastisch, de bulten waren weg, ik had weer een frisse hoofdhuid en geen vet haar meer.
Helaas ging deze Andrélon uit het assortiment en ben ik met head & shoulders classic gaan wassen. Dit had hetzelfde effect.
Een aantal weken geleden was er een andere versie van Head & Shoulders in de aanbieding bij de AH. Head & Shoulders sensitive met aloë vera. Twee flessen van 500ml voor 5 euro. Normaal is één fles classic van 500ml al 7 euro. Dus het leek me een goede deal! Ik heb die shampoo gekocht en na een paar dagen werd mijn haar vreselijk vet. Ik douche altijd 's avonds, normaal was mijn haar dan 's ochtends heerlijk fris. Nu hangt het al, nog voordat er een borstel door is gegaan!!
Gisteren heb ik daarom maar weer de classic shampoo gekocht, er van overtuigd dat het vandaag weer oké zou zijn. Ik heb gisteravond op tijd gedoucht en mijn haar is gedroogd terwijl ik tv keek. Het voelde op dat moment super prettig aan. Maar toen ik vanochtend op stond was het weer vreselijk smerig en vet.
Ik ga vanavond mijn kussenslopen verwisselen voor een sloop dat ik er al maanden niet op heb gehad (niet dat het zolang niet schoon is gemaakt, ik gebruik gewoon telkens hetzelfde dekbedovertrek), mocht het liggen aan de wasverzachter, dan weet ik dat morgen hopelijk.
In de tussentijd ben ik radeloos... Wie o wie heeft enig idee hoe dit kan komen?
En nog belangrijker: Hoe kom ik er vanaf?
NB. Ik heb de laatste weken wel behoorlijk last van stress vanwege mijn afstudeerscriptie, maar dat lijkt me niet de hoofdoorzaak.
en verder kan het ook een hormonale kwestie zijn, dan kan je er helemaal weinig aan doen. Lastig probleem en helaas ook niet heel makkelijk op te lossen! Verder geen cremespoeling bovenop je hoofd aanbrengen, maar dat wist je waarschijnlijk al..

) Maar ik vind dat heel makkelijk