Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Met een happymeal soms nog moeite.Petrichor schreef:Wauw, als ik dat eet ga ik aankomen!
Misschien grotere porties eten, dus meer aardappelen meer pasta. Rijst zou ik sowieso laten staan want dat zet absoluut niet aan.
xSlvna schreef:Dat is niks, wat jij eet.
1 kom havermoutpap, 1 eierkoek, 4 boterhammen, 1 koekje/appel en 1 bord avondeten?
Ik zou honger hebben. Al eet ik overdag vrij weinig, maar gewoon meer in de avond. 2 borden avondeten, savonds voor het slapen gaan nog een vette hap (kan verschillen van een friet met mayo tot een menu van de Mc Donnalds, een bak lasagna of een pizza voor in de oven)
Ik zou kijken dat je na het avondeten nog wat eet. Niet serieus eten (dus geen snoepje of klein zakje chips, daar heb je niet veel aan) van 6 tot half 8 vind ik persoonlijk erg lang, dat zijn 13,5 uur niks eten.
Al eet je je in die tijd yoghurt met fruit, of een (of meer) tosti, nog een (of meer) boterham, nog een (gezonde) snack...
Weet ik veel haha!Petrichor schreef:Wauw, als ik dat eet ga ik aankomen!
Misschien grotere porties eten, dus meer aardappelen meer pasta. Rijst zou ik sowieso laten staan want dat zet absoluut niet aan.
Nessie schreef:Ik kom ook niet makkelijk aan maar blijf nu wel goed op enigzins goed gewicht (52 kg 1.68). Ik dwing mijzelf tot eten, minimaal 2 a 3 boterhammen als ontbijt en dan over de dag nog minimaal 2 a 4 boterhammen of broodjes (als ik werk zijn het er gerust 6). Dan avondeten en tussendoor snack ik ook nog. Elke dag een verse jus d'orange voor extra vitaminen en ook elke dag groenten en fruit.