aankomen hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nutts

aankomen hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 09:36

hallo,

van mijn gynaecoloog moet ik aankomen helaas ben ik altijd al een lichtgewicht geweest.
mijn normale gewicht licht tussen 48-50 kg en ik ben ongeveer 1.61

Nu door stress ben ik afgevallen weeg nu 44-45kg

Dit eet ik op een dag
's morgen een kom met havermoutpap met 2 schepjes suiker en een beetje roomboter(7.30 uur)
koffie pauze eet ik een eierkoek/liga enz (10.30 uur)
tussen de middag als ik werk 4 boterhammen als ik niet werk 2 a 3(rond 13.00 uur)
koffie pauze een koekje of een appel(rond 15.00-15.30 uur)
avond eten varieert van een bord met groente aardappelen en een stuk vlees tot pasta of rijst(rond 18.00 uur)

meestal eet ik nog wat snoep of chips tussendoor

Ik drink thee met dextro puur en protifar erin

wat kan ik aanpassen?
Laatst bijgewerkt door nutts op 20-06-14 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Petrichor

Re: aankomen hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:39

Wauw, als ik dat eet ga ik aankomen! :=

Misschien grotere porties eten, dus meer aardappelen meer pasta. Rijst zou ik sowieso laten staan want dat zet absoluut niet aan.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:40

Ik lees even mee.
Heb het nu niet meer nodig.
Ook altijd 45 gewogen, veel stress slecht in mijn vel, slechte ongezonde relatie enzovoorts.
Nu sinds 2 jaar een goede en gezonde relatie en ik zit weer op de 51 kilo :)
Terwijl er in mijn eetpatroon niets veranderd is.

Bij mij zijn grotere porties geen optie in elk geval. Als baby zijnde bijna gestikt in de voeding en sindsdien elke dag 6 kleine maaltijden gegeten ipv 3 grote.
Mijn maag trekt een grote portie dus ook niet.

Bij de mac een normaal menu? Krijg ik letterlijk maar half op :D Met een happymeal soms nog moeite.

Maar zodra ik griep heb of veel stress heb, gaan de kilo's er ook direct vanaf.