Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AaronYve schreef:Ga naar een kapper![]()
Mocht je het toch zelf willen doen.... was eerst je haar een week met head&shoulders, tip van de kapper.
Dat haalt de kleur er enorm uit, daarna kun je het goed verven.
Ik heb dit gedaan toen mijn haar paars was, week gewassen en daarna bij de kapper laten verven

Robin_S schreef:Daar zou ik toch even mee opletten hoor, straks slaat het helemaal verkeerd uit... blond op groen/blauw? Zou je niet beter je haar donker kleuren, ik denk dat dat veiliger is.
Anders kan je ook denken aan eerst een ontkleuring maar dat is echt ontzettend slecht voor je haar.
Petrichor schreef:Robin_S schreef:Daar zou ik toch even mee opletten hoor, straks slaat het helemaal verkeerd uit... blond op groen/blauw? Zou je niet beter je haar donker kleuren, ik denk dat dat veiliger is.
Anders kan je ook denken aan eerst een ontkleuring maar dat is echt ontzettend slecht voor je haar.
Ze moet hoe dan ook eerst ontkleuren.
Pandameisje schreef:Ik heb me haar ongeveer 4 maanden geleden donkerblauw geverfd maar het is nu groen blond en blauw. Nu wil ik mijn haar weer blond verven en ik heb de verf al (5 pakjes voor het geval dat het na 2x niet lukt) maar ik durf het niet zo goed. Straks lukt het niet zijn er dingen die ik daarvoor nog kan proberen om me haar nog lichter te krijgen dat het verven makkelijker gaat?
Wie heeft er tips voor mij
Robin_S schreef:Pandameisje schreef:Ik heb me haar ongeveer 4 maanden geleden donkerblauw geverfd maar het is nu groen blond en blauw. Nu wil ik mijn haar weer blond verven en ik heb de verf al (5 pakjes voor het geval dat het na 2x niet lukt) maar ik durf het niet zo goed. Straks lukt het niet zijn er dingen die ik daarvoor nog kan proberen om me haar nog lichter te krijgen dat het verven makkelijker gaat?
Wie heeft er tips voor mij
Petrichor, TS vraagt letterlijk om tips om haar haar lichter te krijgen zodat het verven makkelijker gaat. Maakt niet uit of jij dat dan "blonderen" noemt, het enige wat ik als tip gaf was ontkleuren, iets wat ze niet van plan was. Meer zei ik niet. Maak het nou niet moeilijker dan het is...