Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik vind het ook afschuwelijk, nu tolereer ik het in huis maar als we een kind hebben absoluut niet meer!![]()
Als ze zo nodig willen roken dan gaan ze maar buiten staan.
Magrathea schreef:Van wat ik weet over astma is dat het getriggerd wordt. Dus het enige wat Kaitlyns ouders hadden kunnen doen is de astma "uitstellen"; uiteindelijk zou hij toch wel op zijn gespeeld, of ze nou rookten of niet.
Dat is vervelend maar het is niet correct om te zeggen dat haar astma is veroorzaakt door het roken.
joafan2003 schreef:Ik heb astma overgehouden aan het gerook van mijn ouders- daarom buiten roken en niet in de buurt van kinderen!!
Magrathea schreef:Ik kreeg mijn eerste astma-aanval trouwens toen ik een jaar gestopt was met roken
spicegirl schreef:meeroken is juist erger als je denkt.
de deeltjes , die in de roker's longen terecht komen, is alleen wat er door de roker zelf geinhaleerd word.
de sigaret, die verder voor meer als de helft gewoon "opsmeult ", ademt de rest van de aanwezigen dus gewoon in.
ik kan absoluut niet tegen sigarette-rook.
en heb een zeer scherpe neus (fijne combi)
ik ruik het , als er een auto voorbijrijd, dat er rokers inzitten.
ik ruik op kilometers afstand, als iemand rookt.
ik ruik het heel sterk in de kleding, in de haren van iemand, zelfs de adem stinkt ernaar.
en dat, terwijl er bij mij in de buurt niet gerookt word( dus het is niet zo, dat ze m net uitdoen).
maar je bent er helemaal van vergeven.
de huizen stinken.
onder een afzuigkap helpt niet, net zo min als buiten staan. er komt altijd rook naar binnen, en de roker neemt ook nog een hoop walm mee.
als je dan je baby op schoot neemt, zit ie nog lekker in de nicotine walm.
ik ruik het zelfs aan tijdschriften en boeken, en aan plastic tasjes, die ik van rokers krijg.
conclusie ; die nicotine walm zit dus overal..
Samiyah schreef:Magrathea schreef:Ik kreeg mijn eerste astma-aanval trouwens toen ik een jaar gestopt was met roken
Ja en m'n overgrootopa werd 101 terwijl hij elke dag een pakje zware shag wegpafte.Dat zegt natuurlijk niks... Ik neem aan dat je hier niet mee wil zeggen dat je gewoon lekker moet roken als je astma hebt?