Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:Het kan goed zijn dat hij sindskort verlatingsangst heeft. Dat is een lastige fase.
Daardoor zijn ze opeens extra mammaplak want ze beseffen dat jij kan komen en gaan.
Helemaal als ze zich natuurlijk niet lekker voelen is het extra moeilijk. Ik zou voor de zekerheid altijd even met de huisarts bellen.
doezel2 schreef:Renee1991 schreef:Ik zou inderdaad, net als anderen hier zeggen, toch even verder gaan zoeken. Desnoods maar nog een keer naar de huisarts
Kind huilt niet voor niks, denk ik dan.
Ben ik met je eens. Maar bij de sprongen in zijn leven wel.
Nu had ie de sprong van verlatings angst.
Gineke schreef:. Hij wil niets. Zelfs niet op een kleed. Ja als ik er bij zit/lig. Maar anders. Nee niets. Zelfs niet in zijn eigen bed( als ie moet slapen. Tussem de middag / avonden)Niet in de box dan, zou ik zeggen. Maakt niet uit of het fysiek is of niet, blijkbaar heeft hij er heel erg weerstand tegen.
Ten eerste zou ik ook weerstand er tegen hebben als ik door iemand in een hok gestopt werd. En het kan zo maar zijn dat hij met acht maanden ineens beseft dat de box een hok is. En ten tweede kan hij niet bij zijn mama en dat kan idd met 8 maanden ineens heel eng zijn. Omdat hij dan dus ineens kan beseffen dat hij niet uit zijn hok kan en mama wel weg kan.
Mijn kleine stop ik soms ook in de box, maar als hij niet wil dan niet. Hij kan ook op een kleed op de grond ofzo. Of bij mij, als hij dat wil. Handig? Nee. Maar daar heb ik dan ook geen kind voor, voor de handigheid.