Dit heb ik denk ik van mijn ouders want zij hebben een dansschool
Ik ben op mijn 8 begonnen met stijldansen en heb dit gedaan tot ongeveer 2 jaar geleden (ben nu 16 ) omdat mijn partner er na al die jaren niet zo'n zin meer in had.
Soms miste ik het dansen wel een beetje, maar laat ik nu een vriend hebben die ik na 1 jaar eindelijk zo ver heb gekregen om met mij te dansen
En niet zomaar dansen. Een gewone danscursus (stijldansen) van 15 lessen verdeeld over een half jaar vond meneer echt te veel, maar mocht het nu zo zijn dat een zomercursus maar 4 of 5 lessen is (ligt eraan welke cursus je kiest ).
Er is een cursus techniek balroom, techniek latin, argentijnse tango, swing en jaja hier komt ie: Kizomba.
Omdat mijn vriend nog nooit gedanst heeft en men er bij de eerste 4 cursussen wel vanuit gaat dat iedereen de basis van stijldansen wel kent, was dat dus geen optie.
Nu is er sinds kort een nieuwe danstijl opgedoken waar mijn ouders nu voor het eerst een zomercursus in gaan geven. Iedereen die meedoet is dus beginner, dus zou mijn vriend niet zo buiten de boot vallen.
Het is wel een hele sensuele dansvorm maar dat is juist leuk vind ik
Hier een filmpje van hoe kizomba er een beetje uitziet (weet niet of je zo linkjes van youtube mag plaatsen maar anders hoor ik het wel )
https://www.youtube.com/watch?v=cvc7xTXbTY8
We hebben nu een les gehad en het was echt heel leuk
Dus mijn vraag aan jullie is nu; Wie zou deze "sexy" vorm van dansen ook aandurven.

Een rumba kan ook heel sexy zijn.
De kleding, de manier van bewegen... Nee.
)