Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Fijn om te horen dat het op zich meevalt. Ik werk ruim 50 uur in de week achter de pc/laptop, dus ik hoop -als het CTS is- weer zo snel mogelijk aan het werk te mogen. Ik ben momenteel een paar dagen vrij en dan valt het mee, maar wanneer ik volledig aan het werk ben, heb ik er echt flinke last van
. Volgens mij kan je vrij snel weer aan het werk hoor. Ik moet nu aanstaande woensdag terug, tot dan moet ik rustig aan doen met de arm (maar gebruik hem wel gewoon en doet echt niet extreem veel zeer). Maar goed, dat kan je arts je natuurlijk beter vertellen
. In ieder geval sterkte en succes!
Steeds die stroomstootjes door je armen en handen heen en dat deed aan mijn linkerkant gewoon echt heel erg zeer. Het was net of je stroomdraad vast pakt maar niet kunt loslaten.
Cayenne schreef:De EMG vond ik verschrikkelijkSteeds die stroomstootjes door je armen en handen heen en dat deed aan mijn linkerkant gewoon echt heel erg zeer. Het was net of je stroomdraad vast pakt maar niet kunt loslaten.
Rechts ging veel makkelijker (maar daar had ik ook minder klachten)
Uiteindelijk is er geen CTS geconstateerd maar wel ernstige overbelasting aan de linkerkant, waardoor ik rechts ook overbelast heb (in mindere mate). Dus op zich positief nieuws

Cayenne schreef:BloHal, lief dat je er naar vraagt trouwens
Ik heb nu mijn complete werkplek aangepast (andere bureaustoel, goed toetsenbord, andere muis etc) en laat binnenkort de Arbo arts kijken of het in orde is. Dan zouden na verloop van tijd de klachten hopelijk moeten minderen. Als dat nog niet het geval is, dan wil ik graag door naar een hand/pols kliniek.
Hoe gaat het met jou?