Zijn er nog meer bokkers hier die op boksen zitten?
Ik ben sinds gisteren begonnen en ik vind het erg leuk. Wel heb ik gigantische spierpijn. Ik kan amper van de bank komen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Ik boks samen met mijn vriend nu in een gemengde groep (mannen en vrouwen). Hij doet het al 20 jaar.
En nu spierpijn oef!!! Maar het is erg goed voor je lijf en conditie.
) en op donderdag bokstraining.
Alleen als ze weer een keer de intensiteit van de les omhoog gooien krijg ik weer spierpijn
Erg leuk, lekkere uitlaat klep en ben dan weer van mijn agressie af. Eerste paar weken was de spierpijn bijna niet te harden maar het wordt minder maar heb nog nooit geen spierpijn gehad na een bokstraining
Mijn vriend heeft ook nog vaak genoeg spierpijn haha
Is een teken dat je goed gewerkt hebt toch
!
). Kwam iedere keer wel met iets thuis wat pijn deed
Vond het wel echt onwijs leuk en de spierpijn was inderdaad de moeite
_Zeppelin schreef:Aah da's niet handig inderdaad! Ik heb zelf altijd snel last van blauwe plekken, wij sparren gewoon met de jongens mee dus kun je raden hoe ik er af en toe uit zie![]()
Wij hebben helaas geen vrouwenles meer (ik was 3 weken op rij de enige die op kwam dagen..) maar tegen de mannen is wel superleerzaam, zitten er een paar bij die wedstrijden doen

Ik zit samen met een vriendin en wij doen dan ook vaak dingen samen. Het sparren vind ik zelf niet zo leuk en ik zoek dan de wat minder fanatiek meiden op.
Ik doe zelf bodycombat, maar vind dat ik echt niks kan qua kickboks. Er is hier muaythai in de buurt, dat kan ik misschien proberen..
? Bonjoy schreef:Het lijkt me al jaren heel erg leuk! Moet je al een goede conditie hebben als je begint? Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen kick- en gewoon boksen en of het hier in de buurt kan. (Omgeving Harenberg)