herbalife

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

delvira

herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 18:17

Ben erg benieuwd naar de ervaringen met herbalife

Agnes

Re: herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:19

Een kennis van vroeger heeft het een tijdje gebruikt, viel af en is daarna dikker dan voorheen geworden en gebleven. En het kost veel geld. Ben ook benieuwd naar succesverhalen maar dat hoeft natuurlijk niet perse door herbalife, kan ook door andere tips????

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 18:21

Ik was erg benieuwd. Doe nu mee met een proefactie. Ook om eens te ervaren hoe het is.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:26

Mijn moeder gebruikt het nog elke dag en voelt zich erg fit door de shakes. Ze valt er ook wel van af maar dat komt niet alleen door de shakes, ze heeft ook een coach ofzo die haar helpt wanneer ze wil afvallen. De shakes is meer voor het op gewicht blijven en gezond leven.
Als ik ziek ben, neem ik het ook en dan knap ik heel snel op, vaak ben ik de volgende dag dan weer beter terwijl ik, als ik ziek ben, vaak wel 3 tot 4 dagen helemaal van m'n padje af ben zeg maar..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:39

't Is een crashdieet. Helaas zijn de behaalde resultaten vaak niet blijvend. Mijn zus is er enorm mee afgevallen maar ook alles weer aangekomen met als bonus nog eens 5 kilo erbij. Ik zou het dan ook afraden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:41

Superresultaten hoor. Je portemonnee zal er nog nooit zo slank hebben uitgezien :D .

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:47

Hoezo crash dieet? Het is alles behalve dat..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:48

Ik heb echt een paar dagen/een week geleden hierover een topic geopend :')

Eerst even zoeken dus..

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 19:15

waar staat ie dan?

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 19:19

gevonden.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:22

Werkt goed, maar je moet alsnog wel je eetpatroon grondig aanpakken, anders zit het er zo weer aan natuurlijk. Als je nu ipv herbalife meteen je eetpatroon aanpakt, dan val je ook af en is de kans groter dat het er niet weer bij komt.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 19:26

heb al gereageerd op de topic van Nancy.... daarin heb ik ook geschreven dat ik al let op wat ik eet.
en dat je dus niet alleen op shakes kunt leven. Maar als ontbijt vind ik geen gek idee....aangezien ik toch al youghurt met fruit en allbran eet....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 21:38

Kwanyin schreef:
Superresultaten hoor. Je portemonnee zal er nog nooit zo slank hebben uitgezien :D .
Inderdaad! :D
Je kan beter een gezond en clean eetpatroon opbouwen, dat is effectiever en blijvend.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 08:19

_xDyan schreef:

Verklaar je nader?

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 09:40

snap wel dat mensen het een crashdieet noemen...... maar dat is met cambrigde.. (schrijf je dat zo) en vele andere dieeten ook zo...
je moet daarbij wel je eigen eetpatroon onder de loep nemen...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:09

Dat het met andere diëten ook zo is maakt het niet minder erg :)

De reden dat een crashdieet niet goed voor je is/niet goed werkt is dat je heel snel spiermassa verliest. Zelfs als je hierbij zou sporten zou je geen spiermassa behouden/aanmaken omdat je lijf hier nu eenmaal kcal voor nodig heeft.
Dus, het cijfertje op de weegschaal gaat naar beneden, maar je kcal-vreters (je spieren) worden steeds kleiner. Nadat je het leven op zo weinig kcal niet meer vol kan houden óf als je je streefgewicht hebt bereikt, ga je meer eten. Zelfs als je je niet vol stopt en gewoon netjes eet zul je enorm snel aankomen + extra kilo's, omdat je nu minder spiermassa hebt dan voorheen. Veel vrouwen blijven dit riedeltje hun hele leven herhalen en worden met het jaar dikker. Dat heeft niets met weinig wilskracht of vraatzucht te maken. Dat is fysiologisch gezien gewoon logisch.

Daarom is het altijd raadzaam om (veel) meer te gaan bewegen (echt sporten is nog vele malen effectiever) en daarbij gewoon gezond te eten en afentoe eens te genieten van iets lekkers. Je resultaat zal langzamer komen, maar blijvend zijn en gemakkelijk vol te houden.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 10:13

daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar aangezien ik van een dietiste al een aangepast voedingsschema heb gekregen en dat werkt super.. de kilo's blijven eraf..
maar omdat ik dus totaal geen ervaring heb met Herbalife en het wel eens wilde proberen om te kunnen oordelen, ben ikdus met een proefpakketje begonnen...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:19

Ik ga nu advocaat van de duivel spelen: waarom rommelen als je al iets hebt dat werkt? Uitproberen op dit vlak is vragen om moeilijkheden en zou ik alleen adviseren als je zelf een enorm inzicht hebt in hoe dit allemaal werkt.
Ik kan je sowieso wel vertellen wat je er van kan verwachten: precies hetzelfde als van alle andere, snelle, dure methodes om af te vallen. Ze jagen op mensen die niet met zichzelf tevreden zijn --> vragen een hoop geld en nadat je weer enorm aan bent gekomen kunnen ze je nogmaals binnenhalen, wánt nu hebben ze 30 nieuwe producten die je gegarandeerd gaan helpen :+
Waarom mensen blijvend en verstandig laten afvallen? Dan verdien je veel minder aan ze!

Ik heb op de website gekeken en zo'n shake bevat 220kcal. Die moet je dan twee keer per dag nemen ipv normaal voedsel. Een gewone maaltijd bevat al minstens 500kcal en daar kun je prima mee afvallen én ook nog gezonde tussendoortjes eten. Dus: Herbalife is niets meer an een crashdieet en dat kun je er ook precies van verwachten :)

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 10:39

ik doe dit, nu nog 1 dag, om te ervaren wat het is, maar natuurlijk heb ik ook op internet naar allerlei dingen gezocht mbt herbalife, en ik weet ook dat een normaal volwassen persoon om en nabij de 2000 calorieen binnen moet krijgen. En ik ben het ook eens met jou punt... maar ik zorg wel goed voor mezelf verder hoor ;)

_Caro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:58

Intussen hebben verschillende studies aangetoond dat je door enkele weken een shakes dieet te doen (merk van de shakes maakt niet uit), je ernstige osteoporose in de hand werkt, onomkeerbaar als ik het mij goed herinner. Dit heeft te maken met het tekort aan voedingsstoffen. Aangezien je als vrouw waarschijnlijk sowieso ooit osteoporose zult krijgen, wil je dat toch niet erger maken dan het al zal zijn... Want osteoporose veroorzaakt spontaan inzakkende wervels, pols en heupfracturen bij het minste valletje...

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 11:08

heb gisteren ook idd gezocht naar onderzoeken, er zou bij TNO ook een onderzoek zijn verricht, maar die kan ik niet vinden..

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 12:15

phormicola schreef:
_xDyan schreef:

Verklaar je nader?

Omdat je dit niet een paar weken doet, afvalt en stopt. Je moet minimaal 1 maaltijd vervangen door zo'n shake. En je moet je eetpatroon er op aanpassen e.d. ook moet het in combinatie met beweging enzo...

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 12:17

NOT DONE .
Ik zou denken dat je weer snel in je oude gewoontes valt nader je je ideale gewicht bereikt hebt.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:21

edit, verkeerde topic! haha

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:21

Geen enkel dieet is goed, en maar tijdelijk. Het is de kunst om een eetpatroon uit te vinden wat bij je past, en waar je ook nog mee afvalt, let alleen al op de E nummers, dan kom je denk ik een heel eind.