, al jaren loop ik dagelijks met sport bh ze zijn groot en de steun is fijn en geen beugels want die vindt ik niks . Na een jaar zijn ze uitgelubberd en dan is het tijd voor een rondje hema
, maar helaas ik zag gelijk de stof is anders en het leek al niet te passen en dat bleek thuis ook Jip en Janneke pasten niet in de grootste maat (normaal past het net , ,maar nu aan de zijkant zelfs geen gezicht
) Zo heb ik nu een E of toch F.. , en waar kan ik nu een sportbh vinden niet te duur en die genoeg steun geeft aan ze.. Het is bijna een spoedje want de 2 van vorig jaar zijn af en moeten de vuilnisvrachtwagen halen , budget zit rond de 25 en het moet echt oerdegelijk zijnhttp://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_99000244
Dit is de oude , nog met oude foto op internet gewoon vet gemeen
En dit wil en zoek ik dus weer.. 
)
Sta op het punt om een flinkk potje te janken ik wil mijn oude vertrouwde gewoon (deze actie is niet autist proof
) , ze zijn gewoon te groot grr. Die site las ik ook slechte verhalen over,en ga liever langs om dan ook gelijk het zaakje te passen maar het is nog vrij duur daar..