Sportbh en dan tsja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sportbh en dan tsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 11:59

Brr moedeloos -O- , al jaren loop ik dagelijks met sport bh ze zijn groot en de steun is fijn en geen beugels want die vindt ik niks . Na een jaar zijn ze uitgelubberd en dan is het tijd voor een rondje hema *\o/* , maar helaas ik zag gelijk de stof is anders en het leek al niet te passen en dat bleek thuis ook Jip en Janneke pasten niet in de grootste maat (normaal past het net , ,maar nu aan de zijkant zelfs geen gezicht -O- ) Zo heb ik nu een E of toch F.. , en waar kan ik nu een sportbh vinden niet te duur en die genoeg steun geeft aan ze.. Het is bijna een spoedje want de 2 van vorig jaar zijn af en moeten de vuilnisvrachtwagen halen , budget zit rond de 25 en het moet echt oerdegelijk zijn

http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_99000244

Dit is de oude , nog met oude foto op internet gewoon vet gemeen :7 En dit wil en zoek ik dus weer..

Laura01234

Re: Sportbh en dan tsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:00

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:02

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:05

Ik heb precies dezelfde, eigenlijk gekocht voor het paardrijden, maar draag ze af en toe ook wel gewoon.
Heb je al geprobeerd het klitteband zo te zetten dat hij op het grootst staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:05

Hij is helemaal anders , klittenband is weg en nu 3 sluitingen achter het past gewoon niet meer

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:14

Triumph heeft veel grote maten misschien zitten daar ook sportbeha's tussen die je fijn vindt?

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:16

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:16

BH's....zo waardeloos en ik ben ook iemand die niet van die beugels houd. (en ik maar denken dat ik de enige ben :o )
Van de week nog wel een gekocht met beugels om weer te proberen maar heb hem nog niet gepast.

Misschien moet je toch eens verder kijken. Wehkamp, Otto, Bon-Prix.
Daar hebben ze wel betaalbare. Desnoods bestel je een paar verschillende om wat uit te proberen. Wat niet bevalt breng je terug.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:23

Www.naron.nl!!!!!!
Zaak speciaal voor maten va E. Niet goedkoop, maar superkwaliteit.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:30

Ik heb er ook al naar misgepakt. Het waren hele fijne beha's en ik paste ook precies in de grootste maat. Ik ben nu ook zoekende. En juist de prijs was ook een fijn onderdeel.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:30

Jeetje doen ze dat overal Hunkemöller heeft ook al zijn gewone basis bh's veranderd......

Paarden winkels hebben meestal ook sportbh's hangen

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:33

Ik heb altijd triaction van Triumph, die is heel fijn. Wel iets duurder.

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:34

esmee87 schreef:
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... =sportbh-s

Je betaald er wat meer. Maar echt, het is het geld waard! Ik heb de Juno nu een aantal maanden en ik heb nog nooit zo'n goede sportbeha gehad.

NIET hier een BH bestellen. Ik heb er zelf een BH besteld. Nooit aangekomen, haar hier op aangesproken, geen nieuwe gekregen en op de koop toe aanmaningen omdat ik niet betaald zou hebben (ik heb verdorie 60 euro via IDEAL betaald en dat is gewoon netjes afgeschreven) Ik heb mijn geld teruggeëist, maar ik krijg helemaal geen antwoord meer op mijn mails en de telefoon wordt niet meer opgenomen.. En zo zijn op internet helaas talloze van dezelfde soort verhalen over deze winkel te vinden... (en ja, ik heb eerst geprobeerd om tot een passende oplossing te komen, maar de mails en het contact worden steeds onvriendelijker, totdat je helemaal geen contact meer krijgt)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:41

Bonprix. zitten goed en zijn betaalbaar.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:42

Ik heb altijd slogi sport tops.. maar met grote maat denk ik dat dat te veel beweegt of je moet er twee over elkaar aan doen.
Die zij. Tientje per stuk.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:51

Danmaarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:58

Omaro schreef:
esmee87 schreef:

Je betaald er wat meer. Maar echt, het is het geld waard! Ik heb de Juno nu een aantal maanden en ik heb nog nooit zo'n goede sportbeha gehad.

NIET hier een BH bestellen. Ik heb er zelf een BH besteld. Nooit aangekomen, haar hier op aangesproken, geen nieuwe gekregen en op de koop toe aanmaningen omdat ik niet betaald zou hebben (ik heb verdorie 60 euro via IDEAL betaald en dat is gewoon netjes afgeschreven) Ik heb mijn geld teruggeëist, maar ik krijg helemaal geen antwoord meer op mijn mails en de telefoon wordt niet meer opgenomen.. En zo zijn op internet helaas talloze van dezelfde soort verhalen over deze winkel te vinden... (en ja, ik heb eerst geprobeerd om tot een passende oplossing te komen, maar de mails en het contact worden steeds onvriendelijker, totdat je helemaal geen contact meer krijgt)

Ik heb hier al meerdere keren besteld evenals mijn moeder en dit is altijd goed gegaan.
Ook de service welke het beste past bij je vond ik erg fijn. Ik heb daar echt geen klachten over.

Ik denk trouwens dat je van iedere winkel wel slechte verhalen op internet vindt..

Ik ben echt heel erg te spreken overRdeze bh's en zou geen andere meerRwillen

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:00

Ja ik snap dat je overal wel slechte verhalen hebt, maar ik ben echt heel onbeschoft behandeld en helaas toch wel relatief veel mensen met mij.. Ik heb het ook niet over de BH's, maar over de service.. Maar goed, hopelijk was dat van mij dan toch een geïsoleerd incident..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:14

Zo even langs de hunkemoller geweest , helaas Jip en Janneke zijn te groot en het past gewoon niet :( Sta op het punt om een flinkk potje te janken ik wil mijn oude vertrouwde gewoon (deze actie is niet autist proof := ) , ze zijn gewoon te groot grr. Die site las ik ook slechte verhalen over,en ga liever langs om dan ook gelijk het zaakje te passen maar het is nog vrij duur daar..

Ik heb dan wel vakantiegeld , maar ook zo mijn schulden en aflossingen en mijn uitkering is geen vetpot ivm mijn bijbaan wordt ik altijd hard gekort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:17

Grit schreef:
Shockabsorber, helaas boven jouw budget, maar ik vind het wel echt een goed en fijn merk. Voor mij is het de investering waard.
Er staat er een in de uitverkoop, maar die is er alleen nog met een cup F.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ergoed/p1/

Helaas alleen maar een G en dan 75 trek normaal 85E aan

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:38

Hij lijkt groot , hoe valt ie?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:41

esmee87 schreef:

Die vrouw is echt een oplichtster. Krijg al 3 jaar 60 euro van haar terug. Nooit gezien en ook geen bh's.. Ik zou er niet aan beginnen!!

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 13:45

Je kunt hem toch gewoon online bestellen op de site van de hema?