Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij trok heel langzaam in waardoor het eigenlijk altijd ging vlekken. Ik heb zo 't idee dat je hier dus beter iets meer geld voor kunt uitgeven.
let wel op als je na gebruik van een zelfbruiner in de zon gaat zitten!! Dit geeft vlekken en onregelmatige kleuring van de huid! Jolien87 schreef:Ik heb het járen geleden eens geprobeerd met een zelfbruiner van Kruidvat. Dit was een spray. Geen succesHij trok heel langzaam in waardoor het eigenlijk altijd ging vlekken. Ik heb zo 't idee dat je hier dus beter iets meer geld voor kunt uitgeven.
Sodera schreef:Geen idee of je het in NL kunt kopen, maar ik heb St. Moriz mousse (http://captaintan.nl/zelfbruiner/instan ... se-medium/).
Mousse maakt het veel mooier egaal. Ik heb er een soort opbreng-washand/spons bij en dat gaat prima. Voordeel hiervan is ook dat het er niet vlekkerig afkomt na bijv. douchen.
Tip is iig om er een te gebruiken die direct kleurt, dus zodat je kunt zien waar wel en waar niet wat zit!
Jolien87 schreef:Ik vind zelfbruiner altijd zo'n typisch luchtje hebben, althans, degene die ik had.
Een tijdje nadat ik het zelf eens had geprobeerd en vervolgens had geconstateerd dat het absoluut niet voor herhaling vatbaar was, was een klasgenootje ineens heel bruin geworden op d'r armen. Een ander klasgenootje vroeg haar toen of ze onder de zonnebank had gelegen omdat d'r armen ineens zo bruin waren, maar ik kon gewoon ruiken dat het zelfbruiner was. Het klasgenootje reageerde zelf ook een beetje omslachtig.
Eleionomae schreef:
alleen het gezicht heb ik een ander potje voor want deze bruint redelijk door