Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Thats_Me schreef:Je hebt er 2 weken last van. Wie zegt dan dat je last hebt van tinnitus? Dat is niet iets wat je zelf kunt uitdokteren daarvoor moet je toch echt naar een KNO arts. Kan best dat je oren even uitgespoten moeten worden en je er zo weer van af bent. Oftewel ga naar de huisarts TS!
LvdO schreef:Ik had er eigenlijk al best lang last van, vooral 's avonds en 's nachts. Het werd pas echt erg onder constante druk vanuit verschillende hoeken, zoals school, thuis etc. Toen leek het overdag gewoon alsof er constant iemand in mijn oor aan het schreeuwen was of met zo'n toeter in mijn oren zat.
Ik denk dat ik er nu een jaar, anderhalf last van heb.
Hoe minder stress hoe beter.
Hoe ik het gekregen heb, weet ik niet. Mijn huisarts zei dat mijn gehoorzenuwen overgevoelig zijn, zoals... wel meer zenuwen bij mij helaas... Sinds ik bij de fysio ben en mijn rug eens goed is losgemaakt (met wat geknak hier en daar) is het een heel stuk minder
's Avonds zacht muziek aanzetten helpt, doordat je dan daadwerkelijk geluid hoort en dus niet die piep in je oren. Bij mij hoeft dat nu niet, want ik heb twee fanatieke hamsters die zorgen dat ik de heeeeeeele nacht geluid heb, hahaha
Ik snap dat het heel vervelend is, weet precies hoe je je voelt. Wat zal ik zeggen, je leert ermee omgaan, denk ik. Je zult wel moeten, want hoewel het soms wel minder is, gaat het waarschijnlijk nooit helemaal weg. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

katjalove schreef:Ben je niet bang dat ondanks je doppen draagt toch? Ik ga nl eind mei naar de toppers maar ben toch wel bang dat het erger kan worden ook met doppen. Ze zeggen geluid komt niet alleen via je oren binnen maar ook via botgeleiding.