Borsten groeien door pil?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Borsten groeien door pil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 18:39

Ik gebruik nu al een tijdje de pil omdat mijn ongesteldheid zeer onregelmatig is/was. Ik was 5 week ongesteld en 1 week niet. Omgekeerd zou leuker zijn. Had ook last van hele erge bloed armoede, HB van 4,6. Dus vandaar dat ik dus de pil heb gekregen. ( werd pas rond mijn 14e ongesteld ) Ik heb een half tot jaar later de pil gekregen om het regelmatiger te maken. Mijn borsten zijn toen ook verschrikkelijk gegroeid. Het kan ook gewoon dom toeval zijn of het komt door de pil wat ik ook wel eens heb gehoord. Want van de een hoor je dat ze door de pil groeien en door anderen weer dat het verschrikkelijke onzin is. Ik ben van D naar een F gegaan in 1 jaar tijd. Ik ben al bij de doktersassistente geweest alleen zei wist niet of dat kon of niet. En ik zou een afspraak moeten maken bij de dokter om het te vragen. Maar dat vind ik ook zo stom om de tijd van de dokter in beslag te nemen terwijl er wel meer patiënten zijn die wat ergers hebben. Nu heb ik er wel een beetje last van, dat het zwaar is enzo. Het moet ook zeker niet groter worden maar ik vind het zo wel prima. Ik vroeg me alleen af of de Pil dus de boosdoener is! En als je stopt met de pil of ze dan ook weer krimpen :+

zonnebloem18

Re: Borsten groeien door pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:41

Kan zeker door de pil.
Met de nuvaring ben ik ook een ruime cupmaat omhoog gegaan en die zijn niet kleiner geworden na het stoppen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:41

Komt vaker voor ja :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:44

Dat zou goed kunnen ja. Als het goed is staat het wel in de bijsluiter vermeld, heb je die al doorgekeken?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 18:46

xSwanHeart schreef:
Dat zou goed kunnen ja. Als het goed is staat het wel in de bijsluiter vermeld, heb je die al doorgekeken?

Jep doorgekeken. Staat ook niet bij de bijwerkingen enzo. Toen heb ik dat hele ding lopen doorploegen maar er staat niets over in. De doktersassistente heeft ook gezocht maar kon niets vinden.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:48

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:49

Dat is helaas ook bij mij niet gebeurd maar ik wil best een cup van je overnemen? _O-

Klinkt onwerkelijk daardoor, wellicht teveel hormonen?

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:50

Dit kan inderdaad, wanneer je de pil gebruikt slik je eigenlijk gewoon het zwangerschapshormoon progesteron. Progesteron wordt normaal dus door het corpus luteum (op de eierstokken) afgegeven wanneer je zwanger bent en als je zwanger bent dan gaat je lichaam zich ook voorbereiden op het voeden van je baby wanneer het geboren is. Oftewel het klierweefsel van je borsten ontwikkelt zich sterker door de pil waardoor je borsten vergroten ;)

(heb ik helaas niks van gemerkt :( )

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 18:52

Hahaha ik wil jullie best wel een aantal maten geven hoor x'D

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:58

in mijn bijsluiter staat het wel. ik al hopen dat ze zouden groeien, maar nee hoor :(
Als je nog een cupje kwijt kan ben ik je heel dankbaar _/-\o_

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:58

Ik was eerst, ik was eerst!

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:59

haha,
ach waarschijnlijk heeft ze toch genoeg :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 19:01

xD was het maar zo makkelijk om het weg te geven. Als ze nog 1 maat groter worden ga ik een borst verkleining laten doen.

Maar bedankt allemaal :D Borsten groeien dus door de bil :'D

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:01

Hier ook een cupmaat extra cadeau gekregen. :j :+

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:02

ja door de pil kunnen je borsten groter worden...
mensen willen grotere borsten...
ik heb niet eens zon grote borsten en daar heb ik al last van met rijden...
hoe doen jullie dat dan??? (vooral met F-cup :( )

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:05

misschien een sportBH ofzo?

sorry hoor, maar sommige vrouwen raadt ik die echt aan. ik zie het niet vaak, maar soms zie ik een vrouw met wat grotere borsten, in de zomer met een hempje of shirtje. en dat gaat alle kanten op. Lijkt me ook niet bepaald fijn rijden.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 19:15

Met paardrijden heb ik een sport BH. Al 'hopst' het dan nog wel een beetje. Het begint op een gegeven moment ook pijn te doen aan mijn schouderbladen ( na een uur ). Ik draag ook de hele dag door een bh behalve als ik ga slapen want dat ligt niet lekker. Goede en beetje leuke moderne bh's vinden is bijna onmogelijk en het is ook verschrikkelijk duur. Ook kom je meestal uit op de afdeling lingerie tussen alle leuke speeltjes enzo :') Heel ergerlijk als je daar als 18 jarige tussen moet lopen.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:24

een beetje hopsen is niks mis mee. maar af en toe....
die pijn lijkt me niks. :n daar hoef ik gelukkig niet te kijken voor een BH _O-

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:27

Een collega van mij doet onderzoek naar het effect van vrouwelijke hormonen op borstweefsel. En ja hoor, er is duidelijk een reactie (zelfs tijdens je eigen cyclus, zonder dat je de pil gebruikt). Dat je borsten dus groter worden door het gebruik van een hormonenpil, is een goede mogelijkheid. Hoeveel scheelt nogal per vrouw en misschien waren ze bij jouw sowieso nog aan het groeien.

Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou TS, ook redelijk vroeg aan de pil omdat ik maar ongesteld bleef en ook een cupmaat die wat mij betreft een beetje overdreven was.
Door de jaren heen ben ik echter best gaan waarderen dat ik wat rondingen heb, ik zie er nu ook wel de positieve kant van ;) .

Laat je bij een goede lingeriezaak eens een keer informeren over een juiste BH (zowel normaal als voor sporten) en je zult zien dat het een heel verschil maakt. In zowel comfort als hoe het eruit ziet (en hoe je je voelt). Helaas is het dan wel duur, maar als je zuinig bent op een goede BH gaan ze lang mee.
Ik heb destijds mijn moeder een keer meegenomen; de verkoopster heeft haar uitgelegd en laten zien hoe belangrijk het is een goed passende (sport)BH te hebben en toen was mijn moeder wel bereid om af en toe bij te schieten voor een dure BH :j

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:31

Dat hopsen zie ik ook regelmatig,sommige vrouwen hebben echt dagelijks een hersenschudding volgens mij.

de mijne zijn door de pil ook gegroeid,is maar goed ook want het is nog niet veel.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 20:34

NoeskaMoos schreef:
Een collega van mij doet onderzoek naar het effect van vrouwelijke hormonen op borstweefsel. En ja hoor, er is duidelijk een reactie (zelfs tijdens je eigen cyclus, zonder dat je de pil gebruikt). Dat je borsten dus groter worden door het gebruik van een hormonenpil, is een goede mogelijkheid. Hoeveel scheelt nogal per vrouw en misschien waren ze bij jouw sowieso nog aan het groeien.

Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou TS, ook redelijk vroeg aan de pil omdat ik maar ongesteld bleef en ook een cupmaat die wat mij betreft een beetje overdreven was.
Door de jaren heen ben ik echter best gaan waarderen dat ik wat rondingen heb, ik zie er nu ook wel de positieve kant van ;) .

Laat je bij een goede lingeriezaak eens een keer informeren over een juiste BH (zowel normaal als voor sporten) en je zult zien dat het een heel verschil maakt. In zowel comfort als hoe het eruit ziet (en hoe je je voelt). Helaas is het dan wel duur, maar als je zuinig bent op een goede BH gaan ze lang mee.
Ik heb destijds mijn moeder een keer meegenomen; de verkoopster heeft haar uitgelegd en laten zien hoe belangrijk het is een goed passende (sport)BH te hebben en toen was mijn moeder wel bereid om af en toe bij te schieten voor een dure BH :j

Interessant! Ik wist wel dat de borsten groter worden tijdens de menstruatie. Het schijnt ook dat je mooier bent in je menstruatie :') .

Ik kan mijn rondingen goed waarderen hoor :D Ben er ook best blij mee want ik zei vroeger altijd dat ik 'grote' borsten wou. Alleen het is iets groter geworden dan ik me voorstelde :') Als je mij in het dagelijks leven ziet zul je ook niet verwachten dat ik cup F heb. Ze worden meestal kleiner geschat... ja soms heb je het er met vriendinnen over en vertel je vanzelf je cup maat. Dan komen de reacties van 'echt? ze lijken helemaal niet zo'. Heb ook wel eens jongens gehad die het gingen raden _O- Onder vrienden ( jongens dan ) worden er wel eens grapjes gemaakt over borsten en ik grap gewoon mee.

Ik heb gelukkig altijd goed passende BH's gehad. Ik ben vaak in de Livera geweest en ze kunnen me daar goed helpen :) Ik heb laatst mijn kast opgeruimd en ik heb er 15 niet passende bh's uitgeplukt xD En dan te bedenken dat ik al heel wat had weg gegooid. En het is inderdaad duur en bikini's zijn verschrikkelijk! Ze hebben nu bikini's van beachlife in de winkel hangen en die hebben ze ook in mijn maat *\%/*. Ik zwem nu nog met een bikini van cup D :') uitgerekt dus het past nog. Maar ik ben nodig aan een nieuwe toe. Ik heb toen ook bikini's gepast met een draadje achter je nek, MAN wat is dat zwaar!

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:38

nou ja, volgensmij is het niet zo zeer dat je mooier wordt in je menstruatie. maar je geeft een hormoon af (weet niet meer welke) waardoor mannen zich sneller aangetrokken voelen. dat zei mijn biologie leraar. of het helemaal klopt weet ik niet, het is al een tijdje geleden.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 20:44

Geen idee ik zag het een keer op tv. Hadden ze voorbeelden van vrouwen die in hun menstruatie zaten en een foto dat ze niet hadden. Op het voorbeeld dat ze hun menstruatie hadden hadden ze minder pukkels en het leek allemaal net wat mooier. Het kan ook lang leven photoshop geweest zijn. Er word zo veel onzin de wereld ingebracht.

Maar dat mannen zich meer aangetrokken voelen verklaart misschien wel dat mijn vriend in die periode heel knuffelig is :P.

Toen ik de pil nog niet gebruikte had ik geen buikpijn tijdens mijn menstruatie. Ik had geen pijn het voelde alleen vies. Achteraf bleek ook nog eens dat ik heel erg ongesteld was, maar tjah als je niet anders weet lijkt het normaal. Ik moest elk uur maandverband omwisselen en op kamp in de zeilboot lekte ik zowizo door. Toen gebruikte ik nog geen tampons omdat het pijn deed. Inmiddels gelukkig niet meer. Maar nu ik de pil wel gebruik heb ik wel last van buikpijn en ik ben er chagrijniger door als ik mijn menstruatie heb.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:00

mijn vriendin heeft juist meer puisten als ze ongesteld is. het kan natuurlijk wel. maar het kan ook fotoshop zijn idd. ik denk niet dat iemand zijn of haar eerste indruk daardoor anders is. wel is het zo (ook van die leraar) dat je een bepaalde geur hebt.die je zo niet kan ruiken. maar onbewust bepaal je wel of je iemand mag of niet.
haha := je vriend zal het idd niet erg vinden.

oei, dat is wel veel. ik was het niet veel, niet weinig. maar de eerste keer. de hele tijd verkrampt op de bank gelegen. ik snapte het niet. ( ik wist wel wat het was natuurlijk, maar ik dacht er niet aan) nog paard gereden omdat ik dacht dat het kwamp was. ik zat gebogen op mijn paard. het was wel steeds even wat minder en daarna weer heel heftig. ik vondt tampons in het begin wel een beetje eng. maar ik gebruik ze sowieso niet zo snel. ik vind het niet fijn. (wel in bikini natuurlijk) je moet het vaker verwisselen en je kunt niet zien wanneer het nodig is.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:05

Ik vond mijn vriendje eerst helemaal niet zo lekker ruiken. Als je daar door moet gaan bepalen of je iemand leuk vind of niet had hij een afknapper moeten zijn. Ook is hij niet een top model xD Hij is gewoon lief.

Durfde nooit tampons in te doen. Toen ik het wel een keer deed was het er in stoppen geen probleem maar toen het er weer uit moest zat het vast en was het verschrikkelijk pijnlijk! Na dat ik wat langer met mijn vriendje had en het een en ander is gebeurd <<) ben ik wel weer tampons gaan gebruiken. Nu vind ik ze een geweldige uitvinding! Maandverband voelt zo vies :')