Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:27

..op bokt

Vooral bij hk
Bij de volwassen hk kan ik het nog voor stellen maar ook bij young riders.
Ik zeg wat, iedereen heeft kritiek en dit soort smileys: :+. :')
En dan ga ik weg en dan zeggen ze: doei! :D

Is dit raar? Want ik vind hk opeens niet zo leuk meer als eerst.

chimello

Re: Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:29

Het is maar een forum :) Niet zoveel van aantrekken!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:31

dan post je toch gewoon niet meer in HK?
Ga je gewoon naar Medisch...stuk inetressanter ;)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:32

ja idd het is maar een forum hoor
gewoon doen waar je zin in hebt en vooral genieten..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:33

... Zowel het probleem als de oplossing liggen bij jezelf.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:34

Er is wel 1 leuk topic daar.

Medisch, ga ik nu even kijken!

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:34

Misschien andere hk-topics zoeken?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:38

Ga ik ook doen

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:39

Veertje11 schreef:
..op bokt

Vooral bij hk
Bij de volwassen hk kan ik het nog voor stellen maar ook bij young riders.
Ik zeg wat, iedereen heeft kritiek en dit soort smileys: :+. :')
En dan ga ik weg en dan zeggen ze: doei! :D

Is dit raar? Want ik vind hk opeens niet zo leuk meer als eerst.

persoonlijk vond ik je ook niet zo lief reageren.

ik zal nog even mijn quote erbij pakken.
Citaat:
Veertje, ik vind het heel gezellig dat je hier bent. Maar dit is een volwassen topic met volwassen onderwerpen en soms best zware onderwerpen. Helemaal voor iemand die veel jonger is :)
Is het niet leuker om een eigen topic te starten op youth riders met leeftijdgenoten? ik weet bijna zeker dat de mensen in dit topic geen bezwaar hebben om af en toe daar iets uit te leggen.

ik geloof dat je 11/12 bent? voor mijn eigen gemoedsrust zou ik dat een fijne optie vinden.

Zoals ik al eerder aangaf, start je eigen hk, je hebt nog tijd zat om met ouwe teuta's om te gaan ;)
Laatst bijgewerkt door minikatje op 10-05-14 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:39

Simpel, kom dan niet meer in de huiskamer topics, bezorgd jou een hoop minder zorgen waardoor je je beter gaat voelen. :D Tevens, misschien vragen waarom de mensen zo tegen je doen. Vaak ligt het probleem bij de persoon zelf.

Hopelijk krijg je een leukere tijd op bokt.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:40

Je onderschrift is zo ook wel een beetje provocatief en kinderachtig :o
Misschien eens een HK zoeken met meiden van jouw leeftijd en dan eerst paar dagen meelezen om te zien of ze een beetje dezelfde humor hebben als jij. Dan wordt je vast leuk opgenomen in het topic.
En zo niet; het is maar een forum. Het zijn maar typende mensen op het internet, wat kan jou dat nou schelen :+
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 10-05-14 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:40

O het gaat ook niet over dat topic hoor, maar over andere

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:41

Oh zo, dat onderschrift was me nog niet eens opgevallen. :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:42

Veertje11 schreef:
O het gaat ook niet over dat topic hoor, maar over andere

je hebt het over hk's, daar valt het onze ook onder. :)
verander je onderschrift, kijk eens rond en/of start je eigen hk.
er zijn genoeg bokkers die met jou in een hk willen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:43

Onderschrift is veranderd

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:50

Heb je het over die waar ik ook in zit en je net uit bent gegaan?
Want iedereen accepteerde je hoor, en ja, sommigen hadden wat te zeggen over dat je een beetje 'reclame' maakte voor je eigen topics, so what? Iedereen heeft wel s met kritiek te maken, dat betekend niet meteen dat ze je niet mogen of niet accepteren.. Ook dit is niet aanvallend bedoeld, alleen om je te helpen het te begrijpen.
Of gaat het over dat pendelen? Ook niemand zei dat ze je daarom niet accepteren, mensen gaven alleen hun mening.. Ik hoop dat je het nu iig wat beter snapt over dit topic, en dat niemand je niet accepteert ofzoiets.. Bovendien ging je zelf uit het topic, niemand zei dat je eruit moest ofzoiets..
Als ik iets verkeerd heb gedaan in jouw ogen, sorry. Maar kun je dan wel uitleggen wat?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 15:58

:)
xLisaMaxime schreef:
Want iedereen accepteerde je hoor, en ja, sommigen hadden wat te zeggen over dat je een beetje 'reclame' maakte voor je eigen topics, so what? Iedereen heeft wel s met kritiek te maken, dat betekend niet meteen dat ze je niet mogen of niet accepteren.. Ook dit is niet aanvallend bedoeld, alleen om je te helpen het te begrijpen.
Of gaat het over dat pendelen? Ook niemand zei dat ze je daarom niet accepteren, mensen gaven alleen hun mening.. Ik hoop dat je het nu iig wat beter snapt over dit topic, en dat niemand je niet accepteert ofzoiets.. Bovendien ging je zelf uit het topic, niemand zei dat je eruit moest ofzoiets..
Als ik iets verkeerd heb gedaan in jouw ogen, sorry. Maar kun je dan wel uitleggen wat?
:) mag ik weer terug komen?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:00

Veertje11 schreef:
:)
xLisaMaxime schreef:
:) mag ik weer terug komen?

Wat mij betreft wel hoor! Ik zou het wel even uitleggen in het topic als ik jou was :)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:00

Veertje11, ik denk dat zLisaMaxime dit sort berichten bedoelt.

Ik denk dat je jezelf een hoop wijsmaakt dat andere je niet mogen. Terwijl daar geen aanleiding naartoe is. Jij bent immers zelf uit topics gestapt, je bent niet weggepest. Het is je eigen keuze, dit ligt niet aan de andere mensen maar aan jou.

Sorry als het bot overkomt, maar dit is de waarheid.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:26

Ik zit in hetzelfde topic en Heimdallr heeft gelijk.

Het is vervelend om te horen, maar jij stapt uit topics, je wordt helemaal nergens weggestuurd. Het is jou keuze om een topic te verlaten, reclame te maken, aan overmatig gebruik van smileys te doen en zo zijn er nog wel een aantal dingen. Zeker in HK topics vind niet iedereen dit fijn + dat je daar nu eenmaal met meerdere mensen in een groep zit van verschillende leeftijden.

Kijk eerst eens naar jezelf voor je naar andere gaat wijzen die jou "weg zouden pesten" en "niet accepteren". Dat is helemaal niet gaande op JHK, je krijgt alleen kritiek op jou manier van doen in het topic, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Welkom in de wereld.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:27

Jullie zeggen anders niet van: wil je minder smileys posten? O iets in die richting

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:31

Ik kom je wel vaker tegen in bepaalde topics en ik stoor me eerlijk gezegd aan jou gedrag. Je wilt vaak volwassen klinken maar dat ben je niet. ;)

Je reageert vaak kinderachtig, beledigend of er fel als iemand kritiek heeft. Op Bokt is dat niet meer dan normaal.

Als je wat meer in YRT blijft heb je het denk ik veel meer naar je zin. ;) of ga lekker buiten spelen met echte vriendinnen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:32

Is dit een serieuze reactie?

Ik zal het nogmaals proberen uit te leggen...

Een tijdje geleden kregen we in het topic om de haverklap linkjes van jou doorgestuurd met topics die je had aangemaakt, acties waaraan je meedoen, een HK topic dat je nieuw had aangemaakt ed. We hebben toen vriendelijk gezegd dat dat vervelend is en of je ermee op wilde houden, dat deed je, maar je was wel op je pik getrapt.

Gisteren kom je met een verhaal over pendelen, prima, ik geef mijn mening erover net als de andere leden van het topic. Dit was niet wat jij wilde horen dus besloot je uit het topic te gaan. Nog geen anderhalf uur later kom je terug met de vraag of je er weer in mag, is inmiddels dit topic aangemaakt en wil je gewoon weer verder gaan.

Dit zijn dingen die misschien bij je leeftijd horen en het voor mij moeilijk maken te begrijpen waarom jij dit allemaal doet, maar ik vind het ronduit irritant en aandachttrekkerij.

Nogmaals: jij bent degene die het topic verlaat, wij hebben jou nooit weggestuurd / niet geaccepteerd.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:35

Ik zeg ook niet dat jullie me hebben weggestuurd alleen die reacties kwamen bij mij verkeerd over.
Ik begrijp nu wel dat het aan mij ligt.
En ik zeg niet dat ik dat niet wilde horen maar sommige beginnen gelijk dat ik daarmee aandacht vraag.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:36

In mijn ogen is het aandacht vragen ja, net als dit topic.
Gedraag je gewoon normaal in JHK, dan is er niets aan de hand. *\o/*