Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
Ik ben teruggegaan naar de huisarts & heb een nieuwe verwijzing gekregen daarna. Tweede arts wou me wél helpen. Gesprek gehad met anesthesist en daarna 'geopereerd'. Infuus gekregen (dat deed bij mij gewoon echt geen pijn! Verpleegkundige begon over kerstbomen te praten en heb er echt niks van gemerkt!), operatiekamer in en hop. Zo gebeurd! Vond het een ontzettend fijne manier!
Heb daarna nooit meer een ontstoken teennagel gehad en operatie is inmiddels alweer 3 of 4 jaar terug. Bij mij dus echt briljant fijn uitgepakt.
Babette schreef:Je kan weken in biotex, soda en ga zo maar door.
Het beste is langs de pedicure (medische) te gaan en daar je advies te halen.
Deze ziet wel of een ingreep nodig is of dat zij hem nog kan "redde " daarbij opgemerkt dat een pedicure niks mag dam als de teen ontstoken is.
ik kamp al jaren met ingroeiende teennagels aan mn grote tenen. Vorig jaar eindelijk 1 kant weg laten knippen in t ziekenhuis en nu groeit hij er gewoln weer in incl ontstekingen.
Over een paar weken laat ik beide tenen dus weer inknippen en trekke maar dan wordt er tevens een spulletje op de wortel gesmeerd zodat de nagel daar niet meer aangroeid.
hopelijk ben ik er dan vanaf
Succes
Na 24u mag het verband er af. Bij mij bleef dat telkens aan de wond plakken. Auw.
bij mij kon ze de huid aan de zijkant nog 'los' halen en er een watje tussen doen zodat de teennagel los zou groeien. Ik heb alleen wildvleesvorming.. dat wil niet weg dus moet alsnog een keer naar de HA 

Alleen die eerste prik heb ik even gevoeld, maar is echt zo voorbij!
dat is niet heel geruststellend om naar te kijken.