Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Storm schreef:Op Bokt schrijf je anders niet alsof je faalangst hebt in de topics, je hebt meer dan genoeg kennis en bent zeker genoeg van jezelf. Ik denk ook dat je jezelf een fikse schup onder de kont moet geven, jij kunt het best!!
Joolien schreef:Storm schreef:Op Bokt schrijf je anders niet alsof je faalangst hebt in de topics, je hebt meer dan genoeg kennis en bent zeker genoeg van jezelf. Ik denk ook dat je jezelf een fikse schup onder de kont moet geven, jij kunt het best!!
Het is ook niet dat ik het niet kan, maar in mn hoofd gaat er iets fout
Storm schreef:Op Bokt schrijf je anders niet alsof je faalangst hebt in de topics, je hebt meer dan genoeg kennis en bent zeker genoeg van jezelf. Ik denk ook dat je jezelf een fikse schup onder de kont moet geven, jij kunt het best!!
?
vraag me ook echt af wat mensen van mij denken.
.... 
heel veel succes en geef jezelf de tijd en wees aardig voor jezelf
want ik gun het je van harte want je bent gewoon goed en het zou vreselijke zonde zijn als je talent hierdoor verloren gaat. Joolien schreef:Citaat:Op Bokt schrijf je anders niet alsof je faalangst hebt in de topics, je hebt meer dan genoeg kennis en bent zeker genoeg van jezelf. Ik denk ook dat je jezelf een fikse schup onder de kont moet geven, jij kunt het best!!
Het is ook niet dat ik het niet kan, maar in mn hoofd gaat er iets fout