Ik ben 23 jaar oud, 1.72m en he minste dat ik ooit gewogen heb was 73kg. Het gezette/mollige zit in de familie, mijn moeder heeft daar een maagbandje voor gekregen en dat is haar ontzettend goed bevallen. Helaas ben ik te licht voor al dat soort hulp.
Ik loop bij de sportschool, doe aan paaldansen, ik loop per dag een uur ivm. huis/werk. Ik eet een redelijk gezond ontbijt, de rest van de dag vnl. fruit en 's avonds eet ik ook gewoon. Ik laat eigenlijk alle zoetigheid (snoep/cola etc) staan en toch kom ik alleen maar aan.
In de afgelopen 3-4 weken ben ik 5 kg aangekomen, ik zit nu op 87kg en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik ben er oprecht depressief door.
Ik heb inmiddels een afspraak bij de HA gemaakt, maar die kan mij pas over 2 weken zien (is redelijk normaal hier in de UK) en als dit zo door zet zit ik tegen die tijd aan de 90kg

Wat kan ik doen? Zijn er mensen die hier ook last van hebben?

), druiven, bananen, appels en wortels. Als ik dan thuis kom een gewone maaltijd, voorbeelden hiervan zijn: lam, salade, rijst, groentebrouwsels van mijn Turkse schoonmoeder, soms spaghetti.