Aangezien ik geen type ben, die graag naar dokters ed gaat, vraag ik hier eerst jullie advies.
Ik heb al sinds November 2013, dat ik regelmatig 'ziek' ben, wat inhoudt dat ik de longen uit m'n lijf hoest, waar het vaak ook bij blijft, hooguit een verkoudheidje erbij, maar geen griep. Elke maand is het wel weer raak, en wordt het nu wel echt een beetje beu. Heb al maanden amper een stem, ben verschrikkelijk schor, en als klapper heb ik deze keer een ontzettend lange hoestperiode, van nu al zeker 1,5 á 2maanden dat ik 's nachts niet kan slapen door het hoesten, met soms overgeven aan toe.
En om het leuker te maken, heb ik sinds een paar dagen een verschrikkelijke pijn, rechts aan mn zijkant naast m'n rechterborst. Ben absoluut niet kleinzerig, maar die pijn is echt niet te harden, en als ik hard hoest, dan val ik bijna om van de pijn. Mijn vriend denkt dat ik misschien een tussenspiertje gescheurd, of een rik gekneusd heb door het vele hoesten.
Momenteel slik ik nu dagelijks pijnstillers, ook voor het slapen gaan, en heb denk ik een apotheek aan hoestdrankjes en pillen, maar niks lijkt echt te helpen..
Wat moet ik doen? Direct naar de dokter, of nog even aanmodderen?