al zoveel jaren twijfel ik om een beugel te nemen. Ik heb toen ik jong was jaren een beugel gehad, maar het is allemaal weer gaan schuiven. Er is te weinig ruimte waardoor 1 voortand naar voren is gekomen en de andere tanden daar achter aan het schuiven waren. Echt niet charmant dus. Ik liep er al heel lang mee maar de stap om een beugel te nemen was ook gewoon erg moeilijk. Ook financieel gezien. Nu heb ik 2 weken geleden de stap genomen om in ieder geval eens een eerste consult te nemen en te kijken wat er nodig was. (ben ondertussen 22) Toen ik daar was wist ik eigenlijk al dat ik er gewoon voor wilde gaan! Er moest 1 kies uit, een buitenboord beugel voor in de nachten en een plaatjes beugel voor anderhalfjaar tot 2 jaar. Niet niks dus en zeker geen meevaller. Toch besloot ik de knoop door te hakken. Ik heb dan ook meteen alle afspraken gemaakt die nodig waren, en alles binnen 2 weken.
Gister heb ik mijn kies laten trekken (ik vond dit echt verschrikkelijk en was doodsbang, maaaar ik leef nog

Eigenlijk ben ik gewoon zo blij dat ik het ga oplossen nu, dat het me niet meer uit maakt wat voor beugels ik krijg, ik ga er gewoon voor

Wie heeft nog meer een beugel boven de 18, of twijfelt er misschien nog over??