Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AmoorM schreef:Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.
Natuurlijk vindt ik het goed dat het ziekenhuis niet opereert, omdat het gewoon niet veilig is.
Maar ik vond de manier hoe ze er mee omgingen niet zo netjes, je werd echt aan de kant geschoven.
Ik hoorde collega’s tegen elkaar zeggen: “Ja wat moet ik nu met haar?” “Ja gewoon door gaan met de volgende”

AmoorM schreef:Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.
Natuurlijk vindt ik het goed dat het ziekenhuis niet opereert, omdat het gewoon niet veilig is.
Maar ik vond de manier hoe ze er mee omgingen niet zo netjes, je werd echt aan de kant geschoven.
Ik hoorde collega’s tegen elkaar zeggen: “Ja wat moet ik nu met haar?” “Ja gewoon door gaan met de volgende”
chelle_dora schreef:AmoorM schreef:Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.
Tja, wat moeten ze dan doen? Je bent daar, en op dat moment moeten ze beslissen of ze het wel of niet doen, de operatie. En dokters zijn ook maar mensen, die spreken soms ook menselijk. Ik heb het de afgelopen maanden ook gehoord hoor, continu de artsen onder elkaar 'wat denk jij? nee, nog niet goed genoeg' en dan ging ik weer naar huis, zonder zicht op een operatie, wel met zicht op wéér naar de kaakchirurg en wéér wachten tot het goed was.
Het zijn en blijven ook nog steeds mensen, en ze kunnen het niet mooier inpakken dan het is.
Wat had je dan gewild hoe ze het hadden gezegd?
En ja, in het ziekenhuis moeten ze gewoon doorgaan met de volgende ja, want er staan op 1 dag ontzettend veel afspraken geplanned, en dan is het meest logische 'doorgaan met de volgende', ze kunnen moeilijk een kopje thee met je gaan drinken, hoe gezellig ze dat ook vinden en hoe vervelend ze het ook voor jou vinden, aan het eind van de dag zijn het nog steeds mensen die hun werk doen..
chelle_dora schreef:TS geeft aan dat de arts nog heeft uitgelegd over de gevolgen, ik ga er vanuit dat daarin dan ook is vermeld dat ze pas verder kunnen als de koorts over is, en aangezien dokters niet kunnen ruiken wanneer je koorts over is en je ook moeilijk iedere dag naar het ziekenhuis kunnen laten komen, denk ik dat het logisch is om zelf contact op te nemen wanneer de koorts (en griepverschijnselen) over zijn toch?
Of heb ik inmiddels teveel ziekenhuis gezien
AmoorM schreef:chelle_dora schreef:TS geeft aan dat de arts nog heeft uitgelegd over de gevolgen, ik ga er vanuit dat daarin dan ook is vermeld dat ze pas verder kunnen als de koorts over is, en aangezien dokters niet kunnen ruiken wanneer je koorts over is en je ook moeilijk iedere dag naar het ziekenhuis kunnen laten komen, denk ik dat het logisch is om zelf contact op te nemen wanneer de koorts (en griepverschijnselen) over zijn toch?
Of heb ik inmiddels teveel ziekenhuis gezien
Nee dat hebben ze niet gedaan.
Het was echt: "Ja wij kunnen niet opereren als je koorts hebt, ga maar naar de huisarts, doei"
maar je bent ook 20, je had zelf dus ook kunnen vragen of je dan moest bellen wanneer de koorts over was natuurlijk. Het lijkt mij nu meer even boos zijn over het feit dat ze niet gaan opereren terwijl je je daar wel op had ingesteld (en dat begrijp ik dus helemaal) maar daar kunnen de dokters niks aan doen, en jij ook niet. Laura1589 schreef:Vervelend voor je dat je niet geopereerd kon worden vandaag. Het ziekenhuis neemt geen risico's door je niet te opereren als je koorts hebt, dat is gewoon protocol en dat is alleen maar bedoeld voor je eigen gezondheid.
Verder snap ik je probleem niet echt? Er is tegen je gezegd dat als de koorts is gezakt dan je dan moet bellen voor een nieuwe afspraak en als het over 5 dagen nog niet over is moet je ook bellen om een afspraak te maken voor verder onderzoek. Als ik je verhaal zo lees moet je dus 5 dagen afwachten en dan even bellen om of een nieuwe datum voor OK in te plannen, of om een afspraak te maken voor verder onderzoek...

leven gaat gewoon verder, gewoon naar school en gewoon naar stage.
AmoorM schreef:Celle-Dora: Ik heb ook gelijk gebeld van hoe en wat, maar ik vond het een beetje apart, laat ik het zo zeggen.
Maar ik heb nu weer 37,5. Maar ik heb het wel warm, rillingen ect.
Dus ik denk dat als het donderdag/vrijdag over is, ik maar weer heen bel.
Hoe gaat dat dan? Wordt ik weer onder aan de lijst geplaatst?
(En dat is dan echt niet meteen een officiele klacht, maar gewoon een reactie.) AmoorM schreef:Celle-Dora: Ik heb ook gelijk gebeld van hoe en wat, maar ik vond het een beetje apart, laat ik het zo zeggen.
Maar ik heb nu weer 37,5. Maar ik heb het wel warm, rillingen ect.
Dus ik denk dat als het donderdag/vrijdag over is, ik maar weer heen bel.
Hoe gaat dat dan? Wordt ik weer onder aan de lijst geplaatst?