Vandaag ben ik weer slecht opgestaan. Ik was erg moe en voelde me wat grieperig. Toen ik even mijn telefoon ging lezen viel ik gewoon weer in slaap
. Toen ik daarna weer wakker werd had ik ook erg hoofdpijn. Ik was er al meteen weer flauw van. Ik heb paracetamol genomen maar de hoofdpijn ging niet weg.Nu is dit waarschijnlijk een nasleep van een verkoudheid maar het gaat aaaltijd zo. Ik heb geen week dat ik me goed voel, er is altijd wel iets.
Ik loop er al erg lang mee, en k dacht dat het door mijn psychische toestand wel beter zou gaan. Het is ook wel verbeterd, waar ik eerst heel veel ziek was en echt altijd moe was is er al ontzettend veel verbeterd! Maar nog steeds heb ik vaak van alles wat.
Ik ben al door 3 huisartsen door de molen gehaald maar ik denk toch dat ik maar weer terug ga. Ik ben al op van alles getest, van vitamine B tot lyme. Ik wil dat dit stopt, zo graag omdat ik niet meer wil dat mijn gezondheid mijn leven beheerst.
Klachten:
hoofdpijn
misselijk, buikpijn
benauwd, bovenin de longen, ook al adem ik in in mijn buik.
overmatig slijm in de keel
de oren dicht zitten(Hier heb ik nasonex voor maar werkt nu niet echt goed)
Redelijk simpele klachten dus, maar ik heb er vrij regelmatig last van en ik ben er goed, maar dan ook goed zat van. Ik zit al aan de pro-biotica en occilococcilum om de weerstand te verhogen, ik eet gezond, ik sport regelmatig. Ik heb wel af en toe last van spanning maar ik weet zeker dat de klachten nu niet spanning gerelateerd is.
Momenteel heb ik weer last van een scherpe hoofdpijn voor in mn hoofd. Echt om gek van te worden
) 
dus dat zou ik zeker doen. Pollen zijn vroeg dit jaar door het warme weer en flink aanwezig. Kun je prima op latere leeftijd ook ineens last van krijgen.