Ik heb inmiddels al 6 weken ontzettend verkouden. Ik zit helemaal vol en er komt niks uit, gek word ik ervan. Inmiddels loop ik nu 6 weken met kloppende holtes en ben ik al 2 keer naar mijn huisarts geweest,die niets wil doen. Ik heb een neusspray gekregen die ik 2 weken zonder effect heb gebruikt, toen teruggegaan. Dokter heeft vermoeden van allergie, maar mijn bloedtesten hiervoor was 2 jaar geleden negatief en de dokter denkt niet dat het nu positief gaat worden. Advies: nog 4 weken met de neusspray verder, nu 2 keer per dag gebruiken ipv een keer en dan kijken we weer.
Ik ben nu een week geleden terug geweest naar de huisarts en er is nog steeds geen verbetering. Inmiddels loop ik op mijn tandvlees, ik ben helemaal kapot van me constant niet fit voelen. Ik loop 4 dagen stage en heb niet het idee dat ik het maximale eruit kan halen omdat ik me gewoon niet goed voel. Ik ben ook 2 kilo afgevallen.
Ik heb geen idee wat ik wil met dit topic, denk dat ik gewoon even wilde zeuren
ik voel me ook een beetje een aansteller omdat iedereen wel eens verkouden is maar dit duurt al zó lang en ik wil er echt niet nog 3 weken mee lopen..Iemand tips/ ervaring hiermee?
.