Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en studeren met kinderen erbij is niet gemakkelijk, zeker studie icm voltijdse stage.Gypsy schreef:Geen ervaring, maar ik zou zeggen, een slimme meid is op de toekomst voorbereid. Beter eerst een papiertje als het kan....

Mendy1984 schreef:soms heeft het niks met een "wil" te maken haha
mijn zusje is nu zwanger, maar zij is echt ziek
dagelijks naar de huisarts voor controle omdat ze geen voedsel/vocht binnen houd
dus ook daar zit verschil in he
Horseland93 schreef:Hmm ik lees even mee
Ik hoor voor al hogere opleidingen ect, maar oud was je dan toen je zwanger raakte, en relatie?
Grt!
Mendy1984 schreef:ik was al lang klaar met mijn opleiding toen ik mijn kindjes kreeg
en weet uit vriendenkring dat het mogelijk is om mama te zijn en een opleiding te volgen...
maar ik weet ook dat je een goede zelf discipline moet hebben wil je dit voor elkaar krijgen en een partner/familie waar je op kunt rekenen
o0eefje0o schreef:Ik denk dat waar een wil is is een weg!!! Vind welmoeten stoppen net stage door zwangerschaps misselijkheid klinken als eeb will die ver te zoeken is. Ik werk full time en kots als ik niet oplet alles meteen weer uit en ben al 18 weken zwangerschaps "ziek" in het normale leven kun je ook niet zomaar stoppen.
Opletten met eten vroeger je bed uit en dan pas .na je werk