Ik ben ongeveer een maand geleden van een paard van de manege gevallen in de binnenbak.
Het was geen ernstige val, want ik sprong er een soort van vanaf, maar toch op de een of andere manier heb ik mijn bovenbeen gebroken. Toen ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan en ben daar geopereerd en nu zit er een pin met schroeven in mijn been. Verder hoefde ik geen gips.
Ik maak me best zorgen om wanneer ik weer kan paardrijden. Ik heb al op internet gezocht en dingen gelezen op een paar forums over jullie ervaringen.
Heeft iemand van jullie ooit zijn/haar bovenbeen gebroken? En hoelang duurde het voor u weer mocht rijden?
Het is nu 4 weken na het ongeluk, en ik heb eigenlijk verder niet zo heel veel pijn gehad. Toen ik het voor het eerst ging belasten heb ik ook geen pijn gevoeld. Naar school toe loop ik nog maar met één kruk, maar thuis loop ik al zonder (het ziet er niet heel erg soepel uit, ik loop nog best wel mank)
Ik ga over 2 weken weer naar het ziekenhuis, en dan ga ik ook vragen wanneer ik weer mag rijden. Maar ik kan eigenlijk geen 2 weken wachten. En op internet kan ik eigenlijk niks vinden over mijn geval, want ik herstel gek genoeg heel erg snel.
Alvast bedankt voor het reageren