Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

moelly schreef:Dank voor je reactie! Gaat het nu weer beter met je hart?
Jennyj01 schreef:Heel herkenbaar. Ik pak m'n rust wel. Veel van m'n vrienden vinden mij een beetje een saaie oude muts geworden. Maar ik kan gewoon niet meer en en. Het is nu of of. Die overgang is niet van de ene op de andere dag gegaan maar heb wel echt moeten leren om niet over mijn grenzen te gaan.
Soms gaat het een tijdje goed en dan opeens is de enorme vermoeidheid er weer. Zonder dat ik iets anders heb gedaan.
Als ik ben sporten en ik voel m'n hartslag onrustig zijn of hij schiet opeens in de stress dan stop direct. Het is een gevoel wat ik direct herken anders dan wanneer hij gewoon omhoog schiet.
Wat bij mij wel heeft geholpen is een gluttenvrij dieet. Vraag me niet waarom en hoe maar het hele gebeuren is een stuk stabieler sinds dien. Maar het neemt niet weg dat ik niet kan wat anderen om me heen doen. Ik kan mij dus niet over mijn vermoeidheid heen zetten. Moe is ho.
love_western schreef:Pff ik hoop dat ze iets kunnen vinden.
Ik had zelf een tijdje geleden ook last van hartkloppingen/ritme stoornissen. Maar dat is over gegaan sinds ik vitamine d slik. Bleek zware te kort hebben. Hopelijk is het bij jou ook zo iets simpels.
Mijn zusje is al haar hele leven hartpatiënt. En kreeg laatste tijd ook weer van die vermoeidheid klachten en weer hart ritme stoornissen. En ze bleek ook gelukkig vitamine d te kort te hebben.