Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Anders ga ik morgen na school zelf eventjes langs. MarMarieke schreef:Dat komt door vitaminen te kort, je moet veel fruit en groenten eten. Dan gaat het vanzelf weg. Nu kan je er niks aan doen alleen maar veel fruit eten, maar je kan het wel voorkomen door te zorgen dat je veel vitaminen binnen krijgt.
Laptopmuis schreef:Wie weet er wat te doen tegen aften?
Heb veel blaren onder en langs de tong op het moment. Volgens mij moeder zijn het aften. Wilde eigenlijk morgen naar de dokter gaan maar aangezien ik morgenvroeg een examen heb gaat dat dus niet lukken.
Iemand een idee hoe ik de pijn kan verminderen? Vooral met praten als mijn tong langs de tanden schuurt doet het pijn.
Ben al de hele dag met Kamille thee aan het spoelen.
Laptopmuis schreef:Heb wel griep gehad, momenteel nog wat last van oorontsteking. Zou het dat dan zijn? Voel me al enkele weken grieperige maar vorige week tijdens de vakantie zette het ineens door met oor- en keel ontsteking en koorts. Nu gaat dat dus weer. Hoest alleen nog veel.
Nouja, hoop dat moeder iets vind en dat dokter hulp gaat bieden als ik er morgen nog tussenkom voor de examens.
Vjestagirl schreef:Ik gebruik Dentinox als ik ze heb. Dat verminderd het niet, maar het haalt de pijn weg, is bedoeld voor kleine kinderen die tandjes krijgen. Voordeel daarvan over pyralvex vind ik niet alleen de smaak, maar ook het feit dat het gemaakt is om met een wattenstaafje te worden aangebracht ipv met een kwastje in het potje, waardoor je dus veel hygiënischer werkt.
Laptopmuis schreef:Heb nu Pyralvex gekregen van apotheek. hadden dat andere medicijn niet.
Moet ik nu 3-4 keer per dag aanstippen met een kwastje. Hoop van zegen
Babel schreef:Ik heb er ook veel last van, ik eet altijd evenveel vitamines, dus daar ligt het niet aan.
Wel merk ik dat het met mijn weerstand te maken heeft.
Als ik stress heb, weinig slaap of een weekendje goed feest, een paar nachten achter elkaar dan kan ik er donder op zeggen dat ik ze maandag heb.