Ik heb nu al 2/3 weken dat ik echt last heb van het gebied rondom mijn onderbuik. In de eerste instantie begon dat met een rot gevoel in mijn liezen, een week later had ik een doorbraakbloeding en ging ik kapot van de pijn in mijn onderbuik. Toen besloten maar een stopweek in te lassen maar de pijn bleef zo hevig. Zo erg dat ik 's nachts wakker werd van de pijn. Ik ben wel vaker ziek als ik een stopweek heb, daarom slik ik de pil 2/3 maanden door altijd, maar zo erg als nu? Nooit..
Inmiddels niet meer ongesteld en de pijn gaat maar niet weg. De huisarts gebeld en gisteren langs geweest en die constanteerde dat het om mijn PDS ging. Echter let ik op mijn voeding en herken ik dit niet. Ik weet waar mijn lichaam heavy op reageert, ben stressvrij etc, dus goed.. Huisarts wist niet zo goed was ze om die reden ermee moest en heeft mij Duspatalin meegegeven. Ik moest bellen als het niet werkte. Vooralsnog geen werking gehad en de pijn is vanmorgen doodleuk nog steeds (erger lijkt wel) aanwezig. Ik ben hiernaast ontzettend misselijk en mijn eetlust is nihil. Pijn straalt nog steeds richting mijn liezen/heupen door vanuit onderbuikpijn een stukje onder mijn navel. Hierdoor dat ik denk dat het dus ook niet PDS is wat mij nu al bijna 3 weken lastig valt.
Voor de duidelijkheid even erbij vermeldend dat ik in het verleden wel al een blinde darm ontsteking heb gehad en het dat dus zeker niet is
Als iemand tips heeft, ideeën of advies over hoe ik dit tegen ga of wat ik nu het beste kan doen, hoor ik dit graag. Heb mijn neus er inmiddels nogal van vol namelijk
Alvast bedankt

Wat kunnen ze daar aan doen dan, aan een cyste? Antibiotica gewoon?