Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Demivds schreef:Hoi, ben je voor het eerst ongesteld of al vaker geweest, want je kunt namelijk niet weten als je ongesteld word op je 13e al, het kan ook gebeuren als je 15/16 bent!
Nergens om bang voor te zijn, buikpijn kan maar heb ik nooit

elodiexdidi schreef:Demivds schreef:Hoi, ben je voor het eerst ongesteld of al vaker geweest, want je kunt namelijk niet weten als je ongesteld word op je 13e al, het kan ook gebeuren als je 15/16 bent!
ow ik heb gehoord dat je rond je 13e voor het eerst ongestelt word ...
elodiexdidi schreef:Demivds schreef:Hoi, ben je voor het eerst ongesteld of al vaker geweest, want je kunt namelijk niet weten als je ongesteld word op je 13e al, het kan ook gebeuren als je 15/16 bent!
ow ik heb gehoord dat je rond je 13e voor het eerst ongestelt word ...
. Ik was voor het eerst ongesteld op mijn 10e, heel erg vroeg dus. Ik wist überhaupt wat "ongesteld" zijn was, dus toen ik 's ochtends naar het toilet ging en al dat bloed zag was het natuurlijk volle paniek 
Snollygoster schreef:Dat is bij iedereen anders, maar je moet er echt niet bang voor zijn. Ik was voor het eerst ongesteld op mijn 10e, heel erg vroeg dus. Ik wist überhaupt wat "ongesteld" zijn was, dus toen ik 's ochtends naar het toilet ging en al dat bloed zag was het natuurlijk volle paniek
Gelukkig heb ik mijn moeder die mij veel raad heeft gegeven, waarom praat jij er niet eens over met je moeder?