Door een verkeerde beweging, zit ik hier met net zoals de titel al zegt, met een knie uit de kom. Dit is de eerste keer dat het gebeurd, en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan waar ze foto's hebben genomen(niets ernstig, niets gebroken ofzo). Zij hebben verband om mijn knie heen gedaan, maar verder geen informatie gegeven over hoe en wat.
Dus hoe moet ik hier mee omgaan? Juist veel rusten? of moet ik met mijn knie spelen zodat er beweging in komt? Buigen doet pijn, belasten is een beetje eng. Dus ik loop momenteel op krukken, maar heeft iemand tips?
Alvast bedankt!
Handig.

)
(iig neit zoals schouder,heup etc.) maar ik begrijp wat je bedoeld. Ikzelf heb ook ontzettende knieproblemen. Het klinkt meer als het probleem dat ik ook vaak heb gehad, plots om willen draaien om bv een bal te vangen oid. en dan ineens voelt het alsof iemand je in je knieholte slaat met een hockeystick. Bij mij is het het probleem dat mijn spieren rond mijn knie te slapjes zijn om mijn bewegingen aan te kunnen.