Body wrap, iemand ervaring ermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Body wrap, iemand ervaring ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 21:10

Hoi bokkers,

Ik kwam laatst wat tegen over Body Wrap, en later bij iemand op facebook.
Zij had het zelf geprobeerd en is er behoorlijk wat cm's mee kwijtgeraakt.

Voor degene die niet weten wat het is: http://www.bodywrapsnederland.nl/werking-body-wrap.html

MAAR, meestal als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook, maar wie weet werkt het wel echt.
Hebben jullie er al wat over gehoord?

Gr. Angie

Jilletje

Re: Body wrap, iemand ervaring ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:12

ik heb het ook langs zien komen, en was ook wel benieuwd.

in eerste instantie lijkt het me zo'n te mooi om waar te zijn tellsell product

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 05:34

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 11:28

Hmm dat heb ik nog nooit gezien ditano.
Maar ik heb voor as. vrijdag een afspraak staan voor de eerste body wrap, ben dus enorm benieuwd !

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:06

Ik ben ook benieuwd, schrijf je hier je ervaringen neer?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:14

TS, misschien een voor en na foto? (zonder hoofd) Al begrijp ik het als je je lichaam niet zo op i-net wilt hebben :D Maar ik ben heel erg benieuwd of het daadwerkelijk werkt en langer dan een dag ;)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:16

Ik zie dit ook steeds vaker voorbij komen. Ben erg benieuwd!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:17

Ik heb vroeger dit werk gedaan. Bij mij was het klei uit de dode zee waarmee je ingesmeerd werd, ingewikkeld en daarna warm werd gehouden in een apparaat.
al je afvalstoffen in je lijf worden ermee afgevoerd, deze plas je allemaal uit. Daarom word er aangeraden veel te drinken.
het verstevigd je huid en het gaat er echt wel beter uit zien. Verwacht geen wonder resultaat.
Ze meten je elke keer op met een meet lint voor en na. Ik had zelf vaak het idee dat doordat er zolang druk op je lichaam word gehouden je hier door even een paar cm's kwijt bent en daarnaast met een meetlint precies op dezelfde plek meten is een kunst. Soms was het verschil namelijk zo groot dat ik het ongeloofwaardig vond.
Maar goed het is en blijft wel goed voor je.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:17

ik ben ook benieuwd!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:19

brittje, heeft iemand ooit nagemeten of die verschillen ook "blijvend" waren of de volgende dag weer weggetrokken waren?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:23

brittje88 schreef:
Ik heb vroeger dit werk gedaan. Bij mij was het klei uit de dode zee waarmee je ingesmeerd werd, ingewikkeld en daarna warm werd gehouden in een apparaat.
al je afvalstoffen in je lijf worden ermee afgevoerd, deze plas je allemaal uit. Daarom word er aangeraden veel te drinken.
het verstevigd je huid en het gaat er echt wel beter uit zien. Verwacht geen wonder resultaat.
Ze meten je elke keer op met een meet lint voor en na. Ik had zelf vaak het idee dat doordat er zolang druk op je lichaam word gehouden je hier door even een paar cm's kwijt bent en daarnaast met een meetlint precies op dezelfde plek meten is een kunst. Soms was het verschil namelijk zo groot dat ik het ongeloofwaardig vond.
Maar goed het is en blijft wel goed voor je.

Je zou (als je de wrap op je buik gebruikt) bij je navel kunnen meten, om zo toch een realistisch beeld te kunnen geven. Uiteindelijk gaat het denk ik niet om centimeters maar meer om hoe het eruit ziet. Althans dat is bij mij zo, ik hoef niet per se 5 kilo af te vallen om een bepaald gewicht te hebben, of zoveel cm eraf te hebben. Mij gaat het er meer om dat mijn lichaam er mooi uit ziet en dat de verhoudingen wat meer kloppen. Dit zou dus, als het echt (op langere termijn) werkt, ideaal zijn want dik ben ik niet maar zou er graag wat slanker willen uit zien.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:23

het is meestal geen eenmalige behandeling de mensen die bij ons kwamen kwamen om de zoveel weken terug. De meeste deden dus gewoon een kuur.
Einde van de rit scheelt het wel wat cm's en je ziet verschil. Maar goed het is natuurlijk ook een samenloop van dieet en sporten. Het is geen wonderspul dat je spontaan al je vet uit plast dit is niet mogelijk.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 15:43

Ik zal zeker een verslag schrijven, en eventueel ook foto's, maar die zend ik dan liever per pb haha !

Probleem bij mij is dat ik eigenlijk helemaal niet te dik ben, verre van zelfs, ik sport veel en eet gezond, maar op mijn benen wil het vet niet weg, met geen mogelijkheid.
Vandaar dat ik het wil proberen :j

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:48

@ sunshine, dat heb ik ook! Ik ben al bijna 2 jaar bezig om net dat beetje extra vet weg te halen! Ik heb een gezond gewicht, goede bmi maar hier en daar zit net wat teveel vet (buik, lovehandles en benen) ik sport (nu amper vanwege scheve bekken, loop hiervoor bij de fysio) eet zoveel mogelijk gezond (ik leef maar 1x dus wil mezelf niet 'straffen' door alleen maar gezond te eten. Maar ik let er zeker wel op. Drink veel jasmijn en groene thee. Probeer veel water te drinken en frisdrank kan ik heel makkelijk laten staan. Net zoals snoep en chips, dit eet ik al een stuk minder dan voorheen. Het schommelt bij mij alleen steeds, en ik moet denk ik net even het cirkeltje doorbreken om het gewenste resultaat te bereiken. Als het bij jou werkt, wil ik het ook proberen!

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:04

Ik betwijfel of zulke dingen werken, ik geloof nog steeds dat plaatselijk vet verbranden gewoon niet werkt.
Vet komt snel aan op bepaalde plekken zoals je buik. De pech voor ons dat het er daar ook weer het laatste vanaf gaat.
Maar erg benieuwd of dit wonder jou zal gaan helpen! Ik zou ook wel foto's willen zien :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:09

Ik houdt ook gewoon in mijn achterhoofd dat het niet werkt, maar stiekem hoop ik van wel natuurlijk :D
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden, vrijdag om half 4 heb ik een afspraak, en het moet er dan max. 8uur omzitten, dus ik kan jullie pas zaterdag of zondag wat meer vertellen :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:49

Denk dat je ook niet meteen na 1 X een resultaat ziet ...
Het zal ook het best werken in combinatie met sport en gezond eten .
Zelf doe ik de behandeling zoals ik in de link plaatse 1 X per week .
Ben namelijk sinds vorig jaar Mei 30 Kg kwijt , en wil wel graag dat mijn huid
zo goed als mogelijk bij trekt .
Ik word ingesmeerd met een gel ...en je merkt dat ook meteen dat de doorbloeding
gestimuleert word .

@brittje88 : Dat vermeerde plassen herken ik ...

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:54

Ik denk eerlijk gezegd dat dit totaal geen nut heeft, die werkende elementen diep er in zitten kunnen echt nooit door hele huid heen dringen.
In mijn ogen werkt gezond en gevarieerd eten en genoeg bewegen echt nog steeds het beste !!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:03

Sunshine, laat je weten hoe het vandaag gegaan is? :-)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:23

Ik ben ook heel benieuwd :)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:56

Ik lees ook mee! Benieuwd hoe het je gaat bevallen!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 17:47

Nou de wraps zitten erop :j
Aanbrengen was in een scheet gebeurt, en nu moet het tot 12u vannacht blijven zitten.

En het gevoel? Het wisselt af van koud naar warm en het tintelt haha, in de tussentijd moet ik 3liter water drinken dus ik heb hier de flesjes voor mijn neus staan.
Inmiddels bijna 1 liter water op.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:12

Klinkt goed! Ben benieuwd naar het resultaat. Waar ben jij geweest en hoeveel ben je er (in totaal) voor kwijt? Mag ook via pb.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:17

ben ook zeer benieuwd

zijn er ergens de kosten te zien? en hoe beval het?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 12:21

Hoe is het na het verwijderen van de wrap gegaan?